וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת ניצחה 0:3 את הכח עמידר רמת גן

סגנית המוליכה צימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות. הפועל ירושלים שלישית אחרי 0:2 על אשקלון, ניצחון לנצרת עילית

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. מכבי אחי נצרת עלתה למקום השני וצימקה את הפער מהפועל רמת גן המוליכה לשלוש נקודות בלבד, הודות לניצחון ביתי 0:3 על הכח עמידר רמת גן. הפועל ירושלים במקום השלישי עם 30 נקודות, מרחק חמש מהפסגה, אחרי 0:2 על הפועל אשקלון. הפועל נצרת עילית ניצחה 2:3 את מכבי באר שבע בקרב התחתית.

מכבי אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 0:3

אחרי שסיימה את דרכה בגביע ולא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אחי נצרת הצליחה לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הכח עמידר רמת גן. הסגולים, שלא ניצחו את הנצרתים בחמשת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, החזיקו מעמד עד הדקה ה-55, אז נכנעו לפנדל של אלירן חודדה, שהשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-73. אלנתן סלמי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-84.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:2

למרות הפציעות והחיסורים הרבים, הפועל ירושלים קטעה את רצף הכישלונות האחרונים עם ניצחון בגביע על אחי נצרת. הערב היא עשתה זאת גם בליגה, והצליחה לצמק את הפער מהמוליכה הפועל רמת גן בחזרה לחמש נקודות. הפועל אשקלון חיפשה ניצחון חוץ היסטורי על הירושלמים, אך נכנעה בדקה ה-26 לשער של רם סטי, שהגיע ראשון לריבאונד אחרי כדור חופשי שבעט עידן טל למשקוף. אשקלון ניסתה להגיב, אך אוסיי מאוולי נעצר אצל השוער ואור עלאווה בעט כדור לקורה, כשאיציק כהן סגר עניין בדקה ה-83.

הפועל נצרת עילית - מכבי באר שבע 2:3

קרב התחתית החשוב הסתיים בניצחונה הדרמטי של המארחת, שאמנם לא שמרה על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות, אבל ממשיכה לברוח מהקו האדום. הייל חשאן כבש צמד (43 ו-61), אבל אקקי מיקוצ'דזה (58 בפנדל) ועומר מולאי (65) השוו פעמיים. נצרת עילית המשיכה ללחוץ, ואחמד דיאב העלה אותם ליתרון שלישי שגם החזיק מעמד, עם שער ניצחון בדקה ה-69. נצרת עילית במקום ה-13 עם 20 נקודות, באר שבע נותרה במקום ה-15 עם 14 נקודות בלבד.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully