וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ואספניול סיימו ב-1:1

האלופה איבדה שתי נקודות גורליות, כשואסקז (86) ביטל את היתרון של פברגאס (16). הפער מריאל מדריד: חמש נקודות

הדרבי של ברצלונה עמד במרכז משחקי המחזור ה-18 עוד לפני שהקבוצות עלו לכר הדשא, ומה נגיד - המשחק שהבטיח לא מעט גם קיים, ובגדול. בתום תשעים דקות מותחות, אם כי לא אטרקטיביות במיוחד, חילקו ברצלונה ואספניול את הנקודות וסיימו ב-1:1, שמשרת בעיקר את ריאל מדריד: הבלאנקוס עומדים כעת על פער של חמש נקודות מיריבתם האלמותית בפסגת הטבלה. משחקי היום נפתחו עם הפתעה גדולה כשראיו וייקאנו גברה על סביליה 1:2 וברחה מעט מהתחתית. חטאפה סיימה ב-0:0 עם אתלטיק בילבאו, ובדרבי של ולנסיה ויאריאל איבדה יתרון של שני שערים והסתפקה ב-2:2 ביתי.

אספניול - ברצלונה 1:1

וואו. לתוצאה כזו, ברצלונה ממש לא ציפתה. אלופת אירופה אולי תוכל לדבר בסיום על שער השוויון הדרמטי שספגה בדקה ה-86, אך האמת צריכה להיאמר: הקטלאנים הציגו הערב את אחד ממשחקיהם החלשים ביותר העונה, ונראו מאוד חלודים אחרי הפגרה הארוכה. כעת הפער מריאל מדריד עומד על חמש נקודות, ולפפ גווארדיולה ושחקניו מצפה עוד המון עבודה אם ברצונם לשמור על התואר.

המאמן הציב את ליאונל מסי לצד אלכסיס סאנצ'ס בחוד הקטלאני, אלא שהפתיחה היתה שייכת לקבוצה הקטנה של העיר. כבר בדקה החמישית הגיעה אספניול להזדמנות ענקית, כשתייבי ביפומה פרץ מאגף שמאל, הגביהה כדור למרכז ומצא את ראשו של חואן ורדו, אלא שויקטור ואלדס התעופף והציל שער בטוח מחיבורי הקורות. ורדו עוד הצליח להשתלט על הריבאונד ולנסות להבקיע פעם נוספת, והפעם היה זה ג'רארד פיקה שהציל מהקו. בארסה נכנסת לעניינים, ולאחר ששער של ססק פברגאס נפסל בדקה ה-13, דאג קשר ארסנל לשעבר להעלות את אלופת אירופה ליתרון חוקי למהדרין. זה קרה בדקה ה-16, כשדני אלבס הצטרף להתקפה והגביהה כדור מאגף ימין, אותו נגח היטב פברגאס מקצה הרחבה, והכניע את כריסטיאן אלברס שהגיב מאוחר מדי.

מאותו רגע השתלטה ברצלונה על מרכז השדה ובדקה ה-57 שוב הבקיעה שער לא חוקי, הפער מרגלו של דני אלבס, אלא שהמחצית השניה של הקטלאנים היתה הרבה יותר חלשה והרבה פחות תכליתית. האלופה בקושי הגיעה למצבי הבקעה, גם לאחר שפדרו החליף את סאנצ'ס בדקה ה-72, ובדקה ה-86 נענשה על כך: ראול רודריגס פרץ מימין, הגביהה לרחבה, ולאחר נגיחה אחת של ביפומה מצא עצמו אלברו ואסקז לבד לגמרי מול ויקטור ואלדס, ומחמישה מטרים זינק נפלא ונגח את השוויון. הקטלאנים יצאו קדימה בחיפושם אחר שער ניצחון מיוחל, כמעט מצאו אותו כשפיקה הפציץ את הקורה בדקה ה-92 והיו ראויים לפנדל לאחר נגיעת יד ברורה ברחבה, אך לשווא. אספניול מוציאה נקודה ביתית מרשימה מאוד, ובהחלט מוצדקת.

ויאריאל - ולנסיה 2:2

הכתומים חזרו מהפגרה לפני שלושה ימים עם ניצחון על סביליה בגביע, אבל המפגש מול השכנה היה קשה בהרבה. הצוללת הצהובה עלתה נחושה לטפס בחזרה מעל הקו האדום במשחקו הראשון של חוסה מולינה על הקווים, ועלתה ליתרון כפול משערים של מרקו רובן (14) וגונסאלו (18), אבל סופיאן פגולי החזיר את ולנסיה לתמונה בדקה ה-41, ואריץ אדוריץ מצא את השוויון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-88.

ראיו וייקאנו - סביליה 1:2

הקבוצה הקטנה של מדריד סיימה את 2011 עם חמישה משחקים ללא ניצחון כולל ארבעה הפסדים רצופים, קטעה את הרצף השלילי במחזור הפתיחה של 2012. מיצ'ו נגח את המארחים ליתרון בדקה ה-45 ושש דקות בתוך המחצית השנייה ראול טאמודו הכפיל את התוצאה. ז'ולן אסקודה רק צימק בדקה ה-62, אבל לא מנע מסביליה הפסד שני ברציפות והקבוצה האנדלוסית ממשיכה להתרחק מהצמרת. אגב, עבור וייקאנו היה זה ניצחון ראשון על סביליה אחרי 10 שנים.

בטיס - ספורטינג חיחון 0:2

לבטיס: רוקה סנטה קרוז 23, חורחה מולינה 90.

חטאפה - אתלטיק בילבאו 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully