וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה, יובנטוס צמודה אליה

הרוסונרי גברו 0:2 על אטאלנטה ונותרו בפסגה, 0:1 ליובה בלצ'ה. צמד לטוטי ב-0:2 של רומא על קייבו. פאלרמו-נאפולי 3:1

הליגה האיטלקית פתחה את שנת 2012 עם החמישייה של אינטר לרשת פארמה והרביעייה המדהימה של סיינה מול לאציו. היום (ראשון) נמשכו משחקי המחזור ה-17, כשבמפגש המוקדם הביסה אודינזה 1:4 את צ'זנה מהתחתית ואחזה במקום הראשון קצת יותר משעתיים. מילאן חזרה לפסגה עם 0:2 קשה בחוץ על אטאלנטה ותגיע לדרבי מרוצה, כשיובנטוס צמודה אליה עם 37 נקודות אחרי 0:1 בלצ'ה. פרנצ'סקו טוטי כבש את שעריו הראשונים העונה ב-0:2 של רומא על קייבו.

אטאלנטה - מילאן 2:0

הרוסונרי ראו את התצוגה הנהדרת של אינטר לפני הדרבי, אבל הם מצידם הסתפקו בעוד משחק יעיל במגרש לא קל ויגיעו לקרב על מילאנו כשהם במקום הראשון בטבלה. פאטו קיבל את המקום בהרכב לצד זלאטן איברהימוביץ', ובדקה ה-22 סחט פנדל אותו ניצל השבדי כדי להעניק יתרון למילאן עם ה-12 שלו העונה בליגה. אטאלנטה הנמרצת לחצה ועשתה ככל יכולתה כדי להימנע מהפסד ביתי ראשון העונה, אבל סבלה מחוסר מזל במספר הזדמנויות, כולל כדור לקורה של חרמן דניס. בדקה ה-82 עבר זלאטן לתפקיד המבשל, והעביר כדור רוחב מדוד שהסתיים בטיל של קווין פרינס בואטנג למשקוף ופנימה.

לצ'ה - יובנטוס 1:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, הגברת הזקנה התארחה אצל נועלת הטבלה וגירדה ניצחון חשוב שהשאיר אותה בלתי מנוצחת העונה. לצ'ה קיוותה לשחזר משהו מה-0:2 המרשים על יובנטוס מהעונה שעברה, אבל יובנטוס הייתה טובה יותר ונהנתה משער שמיני העונה של אלסנדרו מאטרי. החלוץ האיטלקי, שנכנס כמחליף במקום פאביו קוואליארלה שנפצע בדקה ה-23, נגח פנימה בדקה ה-27 אחרי ניסיון ראשון של מירקו ווצ'יניץ', ובהמשך החמיץ יחד עם יתר חבריו.

אודינזה - צ'זנה 1:4

הזברות הקטנות שמרו על המאזן המושלם שלהם במפגשים מול צ'זנה, כשכרגיל אנטוניו די נטאלה ניצח על המקהלה בפריולי. הקפטן שיחזור בקרוב לנבחרת איטליה לקראת משחק הידידות מול ארצות הברית, פתח בסערה עם שער כבר בדקת הפתיחה, אחרי בישול של אנטוניו פלורו פלורס. אדר השווה עבור המדורגת לפני אחרונה בדקה ה-32, אבל קוג'ו אסמואה בעט בשמאל בין הרגליים של פרנצ'סקו אנטוניולי בדקה ה-54 ומאוריציו לאורו השאיר את צ'זנה ב-10 שחקנים שבע דקות לאחר מכן. דושאן בסטה כבש את השלישי בדקה ה-75 לאחר אסיסט של אסמואה, ודי נטאלה חתם עם ה-12 שלו העונה בדקה ה-82.

רומא - קייבו 0:2

כמו אינטר, גם הקבוצה של לואיס אנריקה ממשיכה בניסיון שלה להדביק את המוליכות. רומא מתחברת לה אט אט, ומול קייבו השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות שקירב אותה עד כדי שלוש נקודות מהיריבה העירונית לאציו המדורגת רביעית (30 נקודות). אריק לאמלה הוכשל ברחבה בדקה ה-34 וסידר לקפטן פרנצ'סקו טוטי אפשרות לכבוש את השער הראשון שלו העונה מהנקודה הלבנה. טוטי התאהב ברעיון, ובדקה ה-78 כבש שוב בפנדל, הפעם אחרי נגיעת יד של בושטיאן צסאר.

פאלרמו - נאפולי 3:1

ללא ערן זהבי הפצוע המשיכה פאלרמו לצנוח, והאורחים ניצלו זאת כדי לחזור למקום השישי עם ניצחון קליל. גוראן פאנדב פתח את החגיגה כשסיים מתפרצת נהדרת בדקה ה-35, אדינסון קבאני הכפיל בבעיטה אדירה בדקה ה-54, וכעבור שש דקות הצטרף גם מארק האמשיק לרשימת הכובשים. פבריציו מיקולי רק צימק דקה לסיום.

משחקים נוספים:

נובארה - פיורנטינה 3:0
לפיורנטינה: סטבן יובטיץ' (20 בפנדל ו-49), ריקרדו מונטוליבו (42)

קליארי - גנואה 0:3
לקליארי: חואקין לאריביי (12 בפנדל), סגונדו איברבו (56), אנדראס גרנקוויסט (72, עצמי)

בולוניה - קטאניה 0:2
לבולוניה: ניקולו קרובין (50), מרקו די ואיו (90)

דייגו מיליטו כיכב, אינטר הביסה 0:5 את פארמה

קלאודיו ראניירי כבר מצפה לדרבי של מילאנו

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully