וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדון גוברים החששות לפיגוע טרור באולימפיאדה

אנשי אבטחה באיזור האצטדיון האולימפי נכשלו באיתור מטען דמה, וכעת מתכננים באנגליה להחזיר כלבים לאיתור חומרי נפץ מאפגניסטן

פתיחת השנה האולימפית העלתה הילוך בהכנות של הבריטים למשחקים אותם יארחו בלונדון החל מה-27 ליולי 2012. אחד הנושאים שבאופן טבעי מלחיץ את המארגנים הוא נושא האבטחה, כשגם התקשורת המקומית מגלה עניין רב סביב הנושא הזה. ב"טלגרף" פורסם היום (ראשון) כי ראשי האבטחה הצליחו להחדיר מטען דמה לאיזור האיצטדיון האולימפי, מה שפגע מאוד באחוזי ההצלחה של העובדים שלהם עד כה.

אחת המסקנות מהמקרה הזה היתה שאין כרגע בלונדון מספיק כלבים לאיתור חומרי נפץ. לפי הידיעה ב"טלגרף", הבריטים מתכוונים לגייס את כל הכלבים שנמצאים כיום במשימות צבאיות באפגניסטן, כדי לאבטח בזמן המשחקים האולימפיים. עם זאת, החשש האמיתי של הבריטים הוא לאו דווקא מפיגועים באתרים של המשחקים האולימפיים עצמם, אלא במקומות מרכזיים בעיר כמו הרכבת התחתית ומרכזי הקניות. עוד הוחלט שם כי חיילים מהצבא הבריטי יצטרפו לסדרני האבטחה במהלך המשחקים. כ-7,500 חיילים יוצבו בפארק האולימפי ועוד כ-18 אלף שוטרים וחיילים יסיירו ברחבי העיר.

כמובן שהחשש הגדול ביותר הוא פיגוע טרור המוני שיגרום למוות של אנשים, אבל בקרב אנשי האבטחה הבריטית שוררת גם דאגה אחרת. הם חוששים מפעולה שמיועדת לחבל במהלך השוטף של המשחקים עצמם. בכיר בצוות האבטחה של המשחקים אמר ל"טלגרף": "פצצה אחת באיזשהו מקום בלונדון, שבוע או שבועיים לפני המשחקים, תעלה את הכוננות לרמת שיא. אנשים יצטרכו לעבור חיפוש גופני מלא, רכבים לא יורשו להיכנס לפארק האולימפי ויידרשו שעות כדי להכניס לשם אנשים".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully