וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי: "המטרה שלנו היא הכרטיס לאירופה"

הבלם, שגם חגג שער, קיבל תיאבון אחרי ה-1:5 על הפועל פ"ת: "הכל פשוט נכנס לנו. "בני יהודה תהפוך לקבוצת צמרת"

בני יהודה השיגה אתמול (שבת) ניצחון רביעי מששת המשחקים האחרונים, 1:5 על הפועל פתח תקוה, והעפילה עד המקום השישי בטבלה לפחות עד שיושלמו שאר משחקי המחזור. זה כבר הפך למנהג של קבע אצל הזהובים, לפתוח את העונה בצליעה ואז להגביר קצב עם פתיחת הסיבוב השני.בקבוצה היו מרוצים מאוד מיכולת השחקנים בכל חלקי המגרש. צמד הבלמים דן מורי וגל כהן סגרו היטב את החלק האחורי, הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס חזר להיות הגרזן במרכז המגרש ומעל כולם, היה כרגיל פדרו גלבאן, עם שני שערים וחצי (בעיטה שלו פגעה באסף בן מוחה שכבש שער עצמי, ר"ב).

במחזור הבא מצפה לקבוצה מבחן אופי ומקצועי לא פשוט, כאשר הזהובים יתארחו אצל מ.ס.אשדוד שנמצאת בכושר נפלא וידועה העונה כקבוצה ביתית מובהקת. "הניצחון חשוב לנו בגלל שבשבוע שעבר הפסדנו נקודות יקרות", אמר הבלם מורי שכבש את השער הראשון. "הנקודות הללו מוסיפות לנו המון ואנחנו מקווים להמשיך לנצח. אנחנו ממש שמחים כי היה לנו משחק טוב. בכל משחק אנחנו מחמיצים המון, הפעם הכל פשוט נכנס לנו ורואים את זה על לוח התוצאות".

מורי נשאל לגבי המטרות להמשך והשיב: "אני חושב שהמטרה שלנו כעת היא השגת כרטיס לאירופה. כבר ארבע שנים אנחנו משחקים באירופה והמטרה שלנו היא שבני יהודה תהיה קבוצת צמרת והיא תהיה כזו בהמשך. בשביל זה אנחנו מתאמנים קשה ונשארים צנועים". על המטרות האישיות הוסיף הבלם: "אני מרוצה מהמקום בו אני נמצא עכשיו. כל אחד מכוון לנבחרת ואם יזמינו אותי, אבוא בשמחה. אני אמשיך לעבוד קשה".

צפו בהצגה הגדולה של בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully