וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* החלוץ היווני תאופניס גקאס עבר מאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית לסמסונספור תמורת כחצי מיליון יורו. הוא חתם לשנתיים וחצי.

* בוקה ג'וניורס השאילה לקולון סנטה פה את הקשר ההתקפי ליאנדרו גרסיאן (29). לקולון אופציה לשאול את השחקן לתקופה נוספת של חצי שנה.

שמועות

* על פי פרסומים ברוסיה, חלוץ ספרטק מוסקבה, ווליטון (25), נמצא על הכוונת של ארסנל, פיורנטינה וליברפול. הברזילאי כבש 57 שערים ב-97 הופעות בקבוצה מבירת רוסיה.

* חלוץ פורטו, הולק, סירב להתייחס לעתידו בקבוצה, זאת לאור ההתעניינות הגדולה בו מצידן של פריס סן ז'רמן וצ'לסי. הברזילאי נשאל האם יעבור בינואר והשיב: "אני אתן לסוכן שלי לענות על השאלה הזו".

* הדיבורים על קרע בין אלכס פרגוסון לווין רוני הם אלו שכנראה גרמו ל"מירור" לדווח: מנצ'סטר סיטי תציע למנצ'סטר יונייטד 60 מיליון ליש"ט על החלוץ.

* עוד מיונייטד: אחרי שהמו"מ שלו עם צ'לסי נתקל בקשיים גדולים, בלם בולטון גארי קייהיל מקושר במעבר לאולד טראפורד. ספין שנועד להלחיץ את הבלוז או סיפור אמיתי?

* סוכנו של מארק האמשיק: "אם נאפולי תקבל הצעה מברצלונה, צ'לסי או ריאל מדריד, זה יהיה הגיוני בשביל מארק לעבור אל אחת מהן".

* כלי תקשורת בפורטוגל טוענים שמאמן צ'לסי אנדרה וילאש בואש מאוד מעוניין להנחית בסטמפורד ברידג' את בן ארצו, ז'ואאו מוטיניו. וילאש בואש היה זה שכמאמן פורטו רכש את הקשר מספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully