וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן: "שיחקנו כמו גברים"

8.1.2012 / 8:53

קפטן בית"ר חגג את הניצחון על נתניה: "צריכים נקודות". ברוכיאן לשחקנים: "איזו הקרבה, כל הכבוד". יואץ המו"מ עם אוחיון

הרבה מאוד לחץ השתחרר בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק הניצחון 1:2 על מכבי נתניה, שהגיע אחרי שבוע סוער במיוחד. השחקנים חזרו על המונח: "עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה", כאשר כמעט כל שחקן שיצא מחדר ההלבשה לכיוון הרכב שינן את הביטוי. בחדר ההלבשה השחקנים החמיאו לברק משה על משחקו הטוב ובמיוחד עודדו את אריאל הרוש, שהיה מדוכדך תקופה ארוכה וסופסוף הרגיש שהוא מביא נקודות. המאמן יובל נעים דיבר עם השוער לפני המשחק ואמר לו: "מבחינתי אתה השוער מספר אחת בארץ ואתה עוד תשאיר אותנו בליגה". שתי העצירות בסיום גרמו להרוש להתרגשות גדולה ושחקנים סיפרו שהוא היה על סף דמעות: "מגיע לאריאל, הוא כל כך לוקח ללב שהוא לא מצליח להוביל ולהביא נקודות שהוא מסתובב עם הראש למטה ואוכל לכולם את הלב. סופסוף הוא חייך".

הקפטן החדש עמית בן שושן היה היחיד שהסכים לדבר בסיום ואמר: "שיחקנו כמו גברים. כולם ראו ששיחקנו כמו קבוצה שקודם כל רוצה מאוד. המזל היה גם איתנו ויש לנו עוד דרך ארוכה וקשה. מה שחשוב עכשיו זה שנצבור כמה שיותר נקודות ולא משנה איך. אנחנו מרוצים מהלחימה ורוצים שזה יימשך. שכחנו את המשחק הזה ואנחנו מסתכלים קדימה".

על החבר אבירם ברוכיאן שעזב לפולין אמר: "אבירם חבר טוב שלי. אני מאמין בו שיצליח בדרך החדשה. אני מדבר איתו הרבה ושולח לו הודעות בלי הפסקה. אני מאחל לו הרבה בהצלחה והניצחון הזה מוקדש לו". על השילוב עם הרכש הברזילאי לאונרדו פאסוס אמר: "פאסוס היה טוב ועזר לנו בהתקפה. כשהוא ייכנס לכושר משחק הוא יעזור לנו המון ובסך הכל אנחנו מאוד מרוצים ומקווים שתהיה לזה המשכיות כי אנחנו חייבים נקודות. אני מקווה שכבר ביום רביעי אחרי הערעור יחזירו לנו את הנקודות שלקחו לנו".

אפרופו ברוכיאן, הקפטן שצפוי לצאת למחנה אימונים עם קבוצתו פולוניה ורשה שלח הודעות טקסט לשחקנים רבים בסיום ובין היתר כתב: "המנורה דולקת בוורשה. ראיתי את המשחק באינטרנט כי אני נוסע למחנה האימונים ואני הכי מאושר. איזו הקרבה, כל הכבוד לכולם. יובל תותח שלא הוציא את סטיבן שהוא בעצמו מלך העולם. אמרתי לכם, כמה שאתם תצליחו יותר כאן אני אני יהיה רגוע ויוכל להצליח בקבוצה החדשה שלי. תודה לכולכם".

יובל נעים הוציא הרבה אוויר בסיום ואמר: "כל המערכת הייתה לחוצה ולא בגלל שאם היינו מפסידים אולי המאמן היה הולך הביתה. כשלא הולך במועדון כזה, יש אווירה לא טובה והרבה לחץ. עשינו הרבה שיחות אישיות השבוע והוסבר לשחקנים שעם כל השמות שרצים הכל תלוי בהם ואני מאמין בהם. אם אני אומר מילה אחת פה ושם זה לא אומר שאני לא מאמין בשחקנים. הם הוכיחו את זה ובאו ונתנו מעצמם וגם קצת מזל לא הזיק לנו".

על הניצחון בלי קהל: "זה לא מה שאנחנו רוצים. לבית"ר יש קהל חזק ותומך ואנחנו רוצים אותם איתנו לאורך כל הדרך. אין רגע דל בבית"ר ואין רגע להיות נינוח, בסך הכל ניצחנו משחק אחד והדרך עוד ארוכה. נילחם עד הסוף ונעשה הכל כדי להישאר בליגה. כל מי שבבית"ר צריך להתמודד עם לחץ כי זו המהות של להיות חלק ממועדון כזה".

נעים גם עשה סדר ברכש: "רצים הרבה שמות, אך כרגע יש את הבלם ולדימיר נייקו שנמשיך לבחון אותו במהלך השבוע. אנחנו מאוד רוצים את משה אוחיון שרוצה לבוא לכאן. אני מקווה שהוא יקבל החלטה לשחק בבית"ר כי הוא ינגן כאן כינור ראשון ויעטפו אותו בהמון חום ואהבה ואני מאוד מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה".

לגבי אוחיון, היום (ראשון) אמורים בבית"ר לנסות ולהאיץ את המו"מ עם הקשר ששוחרר מלגיה ורשנ. בסוף השבוע התקבלו ידיעות במועדון כי לשחקן הצעה או שתיים נוספות מקבוצות בארץ הכוללות חוזה ארוך טווח, מה שאיציק קורנפיין יתקשה להציע לו. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי בסופו של מו"מ קורנפיין יחליט בכל זאת להציע לאוחיון חוזה לשנה וחצי בשל החשיבות הגדולה של צירופו לקבוצה. בבית"ר עדיין ממתינים לכסף שאמור להיכנס מארקדי גאיידמק, כ-400 אלף דולר, והמסר האחרון שקיבלו הוא כי הכסף ייעבור לחשבון המועדון או מחרתיים.

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

יובל נעים: "הרבה זמן חיכינו לניצחון הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully