וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אין כדורגל הוגן כשמורידים נקודות"

7.1.2012 / 19:56

מאמן בית"ר מחה על העונש שספגה הקבוצה וחגג את הניצחון על נתניה: "חיכינו הרבה". סטיבן כהן: "אם ננצח שוב, נוכל לנשום"

כמה אוויר ירושלמי וטוב נשמו היום (שבת) בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון הדרמטי והקריטי 1:2 על מכבי נתניה. הקבוצה מהבירה נראתה על סף התפרקות אחרי הפחתת שתי הנקודות בשל קריאות גזעניות ועזיבתו של הקפטן אבירם ברוכיאן, שעבר לפולוניה ורשה. נגד כל אלה, עלו יובל נעים ושחקניו למשחק מול טדי הריק, זכר לעונש אחר שספגה בית"ר וניצחו באצטדיון הביתי שלהם בפעם הראשונה העונה ובפעם הראשונה בכלל מאז המחזור השמיני.

שחקני בית"ר הקדישו את הניצחון לאבירם ברוכיאן, שאמר אחרי המשחק לוואלה! ספורט: "ראיתי את המשחק באינטרנט כי אני נוסע למחנה האימונים, ואני הכי מאושר. איזו הקרבה, כל הכבוד לכולם ויובל תותח שלא הוציא את סטיבן שהוא בעצמו מלך העולם".

יובל נעים, שחגג ניצחון ביום הולדתו, נשם לרווחה בסיום: "לא נולד כאן ניצחון אלא סוס יאור או קרנף. כבר רציתי להחליף את סטיבן כהן, אבל הייתה לי תחושת בטן אז המצאתי משהו והשארתי אותו. הרבה זמן חיכינו לניצחון הזה. אנחנו עדיין במאבקי התחתית, אבל מגיע כל הכבוד לשחקנים. עשינו את זה מול יריבה טובה.

על הנקודות שהופחתו: "אם בהתאחדות רוצים כדורגל הוגן, אני מקווה שיחזירו לנו את הנקודות. אין כדורגל הוגן כשמשחקים ללא קהל ומורידים נקודות. חשוב מאוד שהקהל יחזור ויעזור לקבוצה".

גיבור היום סטיבן כהן הוסיף: "הכי חשוב בשבילנו שניצחנו. עבדנו קשה במשך כל השבוע, וטוב שניצחנו. אמרו לי שהייתי אמור לצאת, אבל זה המזל. אם ניקח גם בשבוע הבא שלוש נקודות, נוכל לנשום קצת אוויר. חשוב להמשיך לנצח".

בנתניה המאוכזבת, שאיבדה הזדמנות להיצמד לצמרת, אמר המאמן ראובן עטר: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מאוד חלשה, במחצית השנייה דווקא השתפרנו ושלטנו בקצב המשחק. דווקא בדקות טובות שלנו ספגנו את השער שניצח את המשחק. בפתיחה היה נראה שאנחנו אלה שנמצאים בתחתית ונאבקים על חיינו, אחר כך השתפרנו, אבל זה לא הספיק. חבל, זה מאכזב".

על חסרונו של אחמד סבע המוצהב, הוסיף עטר: "גם אם היינו מנצחים, הוא היה חסר. זה לא תירוץ להפסד שלנו".

1:2 דרמטי לבית"ר על מכבי נתניה, צמד לסטיבן כהן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully