וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש ראוניץ' זכה בטורניר שנאי

הקנדי ניצח 7:6 (4), 6:7 (4), 6:7 (4) את טיפסרביץ' במשחק חסר שבירות, בו הצליח לחבוט 35 אייסים. מארי זכה בבריסביין

מילוש ראוניץ' זכה היום (ראשון) בטורניר שנאי מסבב ה-250 של ה-ATP (סך פרסים: 400 אלף דולר). הקנדי המדורג 31 בעולם, שמתנשא לגובה של 1.96 מטר, ניצח 7:6 (4), 6:7 (4), 6:7 (4) את ינקו טיפסרביץ' הסרבי המדורג במקום התשיעי בעולם בתום גמר נהדר שערך שלוש שעות ו-13 דקות. לראוניץ' בן ה-21 זהו תואר שני בקריירה.

המשחק היה אחד החריגים שנראו לאחרונה כששני הטניסאים לא נשברו לאורך כולו כשכל אחד מהטניסאים שומר על ההגשות שלו לא פחות מ-18 פעם, כשראוניץ' מציל ארבע אפשרויות שבירה, בעוד טיפסרביץ' מציל תשעה כאלה. ראוניץ' אגב ייצר לא פחות מ-35 אייסים, לעומת שגיאה כפולה אחת בלבד, בעוד הסרבי רשם 8 אייסים.

אנדי מארי זכה בבריסביין

אנדי מארי זכה הבוקר (ראשון) בטורניר בריסביין באוסטרליה (על סך פרסים של 485 אלף דולר) אחרי ניצחון 1:6, 3:6 על אלכסנדר דולגופולוב בתוך 66 דקות. המשחק הזה היה שחזור של רבע גמר הגרנד סלאם במלברון מהשנה שעברה, אבל אז המשחק היה הרבה יותר מותח ונגמר בארבע מארכות לטובתו של הבריטי. הפעם הוא ניצח בקלות יריב שנאבק לא רק בו, אלא גם בפציעה ברגל.

"אני רוצה להגיד שאני מצטער בשביל אלכס, אני יודע שיש לו כאבים ברגל ואני חושב שהוא עשה את כל מה שהיה יכול", אמר מארי בסיום, "נהניתי מאוד השבוע ואני מקווה שתהיה לי עונה מוצלחת".

למארי זה היה התואר ה-22 בקריירה והראשון שלו תחת מאמנו החדש איבן לנדל. המדורג רביעי בעולם ניצח בשבעה משחקונים רצופים מאמצע המערכה הראשונה ועד אמצע השנייה. דוגופולוב עוד צימק ל-4:3 בשנייה, אבל לא הצליח לעשות יותר מזה.

עדכון ראשון: 8:33

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully