וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מישאלוב: "כרגע לא מעניין אותנו לשחק יפה"

קשר הפועל עכו מרוצה מהניצחון על הפועל חיפה: "השתחרר הרבה לחץ". אלי כהן על מרינקוביץ': "הוא נמצא בתקופה טובה"

בהפועל עכו נשמו סוף סוף לרווחה אחרי ניצחון ראשון שמגיע בעקבות חמישה משחקים רצופים שבהם הקבוצה לא עשתה זאת. העכואים חגגו 0:1 מול הפועל חיפה משער שהבקיע המחליף נבוישה מרינקוביץ', שהוריד את החולצה לאחר השער שכבש בדקה ה-90, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. מרינקוביץ', שלא היה בתוכניות של אלי כהן עד כה וכמעט ולא נכלל ברוטציה, משלים שער שני ברציפות, אבל צפוי להיענש על ההרחקה.

כזכור, גם נגד הפועל באר שבע לפני כשבועיים יובל שבתאי הורחק בצורה מטופשת, כשהכניס כדור לשדה המגרש וספג כרטיס צהוב שני על בזבוז זמן, מה שעלה בסופו של דבר בניצחון ובעונש. בלי קשר, בקבוצה עדיין חושבים על חיזוק, אבל לפני כן ידרשו בהנהלה שחרורם של מספר שחקנים, בהם לואיס זומא, אבי כנפו וגבע ברקאי, כדי לפנות תקציב לרכש.

"השתחרר אצלנו לחץ", סיפר אלי כהן לוואלה! ספורט לאחר המשחק. "במשחקים האחרונים הצגנו כדורגל לא טוב, וסבלנו גם מהרבה פציעות. לכן היה חשוב לנו קודם כל לקחת את הנקודות, והדרך והצורה היו פחות חשובים. אמרתי לשחקנים שחשוב במשחקים כאלה קודם כל לקחת את הנקודות כדי לתפוס ביטחון ואמונה. תוכנית המשחק הייתה ללכת מעט אחורה ולצאת למתפרצות". על העובדה ששוב מרינקוביץ' עולה כמחליף וכובש, אמר המאמן: "מרינקוביץ' הוא שחקן בקבוצה, הוא שחקן זר שנמצא בתקופה טובה, ואני שמח מאוד שכבר שבועיים הוא נכנס ומבקיע. אנחנו נשתמש בו כמו שצריך ובהתאם ליכולת שלו".

משה מישאלוב, שחזר לתפוס מקום בהרכב אחרי פציעה ארוכה והיה מצוין נגד חיפה, אמר: "זה כיף כי השתחרר הרבה לחץ אצלנו. כשמסתכלים למעלה ולמטה, כל הקבוצות קרובות אחת לשנייה. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה נגד מכבי נתניה בשבוע הבא". על המשחק עצמו, אמר הקשר: "זה לא היה משחק ברמה גבוהה. הם הגיעו למצבים, גם אנחנו, אבל העיקר שאנחנו יוצאים מרוצים. ההבדל במשחק הזה לעומת משחקים אחרים זה שנלחמנו מאוד ולא חשבנו רק על התקפה. כרגע לא מעניין אותנו לשחק יפה. רצינו רק לזכות בנקודות, ועכשיו אנחנו צריכים לאגור נקודות כמה שאפשר. עם הזמן יבוא הביטחון, ואז גם המשחק היפה יגיע".

הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully