וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

שער של מרינקוביץ' בדקה ה-90 סידר לקבוצה של אלי כהן ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים. האדומים מתחת לקו האדום

מה תגידו על הפועל חיפה? מאז הגיע טל בנין לקבוצה, הצליחו האדומים להציג שיפור משמעותי וניצחו שלוש פעמים, אלא שאת כולם עשתה הקבוצה באצטדיון קרית אליעזר. בחוץ זה נראה אחרת. הפועל חיפה שוב הפסידה הערב (שבת) מחוץ לאצטדיונה הביתי, הפעם 1:0 דרמטי במיוחד להפועל עכו, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל, וירדה מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה.

שער דרמטי של נבוישה מרינקוביץ' בדקה ה-90 סידר לאלי כהן ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים ברציפות והקפיץ את העכואים עד למקום השמיני באופן זמני, טל בנין ושחקניו חזרו אל מתחת לקו האדום והם במקום ה-14 עם 17 נקודות בלבד. אגב, להפועל חיפה יש ניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים מול הפועל עכו.

אלי כהן, מאמן הפועל עכו, אמר לאחר המשחק: "אנחנו אחרי רצף של משחקים לא טוב, ידענו מה המשמעות של המשחק הזה. ידענו שניצחון יקרב אותנו לחלק העליון של הטבלה. זה לא היה משחק גדול שלנו, שיחקנו בסגנון שונה. בכל משחק אנחנו סופגים שער ולכן היה חשוב לנו לסיים ללא ספיגה. אני מאוד מרוצה ומקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה כדי שנציג את היכולת הרגילה שלנו. שחקנים מובילים שלנו כמו סלליך ושצ'פוביץ' נקלעו לתקופה לא טובה, זו הסיבה שנראינו פחות טוב בשבועות האחרונים, אבל אני מרוצה מהניצחון".

הפועל חיפה פתחה את המשחק מצוין והגיעה להזדמנות בדקה השנייה כשמסירה של ערן לוי לרן אבוקרט, שלא הצליח להכניע את גורש והעביר מסירה שנבלמה על ידי פידליס. האדומים המשיכו להיות דומיננטים, אבל לא הצליחו להכניע את דודו גורש עד סוף המחצית ובסיומה זה 0:0 די חלש, לא לפני החמצה גדולה של המארחת וספטן שצ'פוביץ'. הפועל חיפה המשיכה להיראות טוב יותר גם במחצית השנייה, עד שנבוישה מרינקוביץ' בעט פנימה כדור נהדר בדקה ה-90. מרינקוביץ', שספג צהוב רק שש דקות לפני כן, ראה את הצהוב השני לאחר שהוריד את החולצה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רפי עמוס, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, משה מישאלוב, יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ', 68, הורחק 90), סינטאיהו סלליך (עבד מורג'אן, 90), ניקולאס פלצ'וק (גיא דיין, 86), סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, יוסי דורה, רן אבוקרט (חנן ממן, 68), גל אראל, סטפן דנקוביץ' (הישאם כיוואן, 81), ערן לוי, יובל אבידור.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully