וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "כולם פה תומכים בי, וזה בא לידי ביטוי"

7.1.2012 / 20:42

הרכז הסביר את ההתעוררות שלו מול נובו מסטו. בלאט: "אנחנו שומרים טוב יותר לאחרונה, אבל בהתקפה הולך קצת פחות טוב"

.

מכבי תל אביב טיילה הערב (שבת) לניצחון קליל 57:77 על נובו מסטו בליגה האדריאטית, והאריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות ל-11. החדשות הטובות ביותר עבור הצהובים הגיעו מכיוונו של דמונד מאלט, שאחרי בכורה חלשה עם שתי נקודות מול לאשקו שלשום, רשם 18 נקודות והציג משחק מצוין.

"אני שמח שניצחנו", אמר מאלט בסיום. "שמח שתרמתי קצת יותר, אבל מה שחשוב הוא הניצחון. זה הכל עניין של ביטחון. המאמן מאמין בי, כולם פה תומכים בי, וזה התבטא. אנחנו מנסים להתחבר כקבוצה, וזה מגיע לאט לאט".

דיוויד בלאט הוסיף: "היו לנו רק 7 איבודים? זה טוב. היו להם גם לא מעט ריבאונדים בהתקפה, וזה לא מאפיין אותנו לאחרונה. אנחנו שומרים טוב יותר לאחרונה, אבל בהתקפה זה הולך קצת פחות טוב. זה קורה בגלל שיש שחקנים חולים שחסרים, והרבה חילופים, אבל אנחנו מקווים שזה ישתפר".

בלאט התייחס לשיפור ביכולת של מאלט: "הוא שחקן מצוין. הוא יודע מה הוא מסוגל, הוא לא לוקח מאחרים, הוא קלע ברמה גבוהה, וקל מאוד לשחק אותו. כשהוא לא משחק כמו שהוא שיחק בשרלרואה, 35 דקות במשחק, הוא גם טוב בהגנה".

בלאט הוסיף כי "הפעם לא עשיתי דיל עם החבר'ה, שאם הם סופגים פחות מ-60 נקודות יהיה להם יום חופש, כי חשוב שנתאמן לפני שמינית גמר הגביע, ומחר נהיה פה כולנו ונעבוד כמו שצריך".

גם נובו מסטו לא הקשתה על מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully