וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-עירוני רמה"ש: הצהובים מהמרים על התקפה

ניר לוין צפוי לפתוח עם יצחקי, קונאטה, עטר, ודאבור בהרכב. שייע פייגנבוים מחפש ניצחון ראשון (א', 20:00, ספ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הקודם ניצחה רמת השרון את מכבי תל אביב 1:3, במה שהיה להפסד הראשון העונה של הצהובים.

* רמת השרון נחשבה לאורך השנים למעין קבוצת בת של מכבי תל אביב שהרבה מאוד שחקנים צהובים התחשלו במורשה.

* בפעם האחרונה ששייע פייגנבוים פגש את מכבי תל אביב כמאמן בליגת העל היה זה בעונות 05\04 כמאמן הפועל תל אביב. שייע הגיע להפועל באמצע העונה וניצח את שני הדרבים שהיו מכריעים בדרך להשארת הפועל תל אביב בליגה, 0:3 ו-0:1.

* מאזנו של ניר לוין עומד על שלושה ניצחונות, הפסד ותיקו בחמשת המשחקים בהם אימן עד כה.

* החלוצים במכבי כבשו העונה 21 מתוך 29 שערי הקבוצה. יצחקי ועטר עם שישה כל אחד, קולאוטי עם חמישה וקונאטה הוסיף ארבעה שערים.

* מכבי תל אביב כבשה שישה שערים בשני המשחקים האחרונים, נגד סכנין וראשון לציון. לפני כן, היא כבשה שישה שערים בעשרה משחקים.

* מכבי תל אביב ממעטת לספוג בבלומפילד ועד כה ספגה חמישה שערי חובה ביתיים בלבד. שלושה מהם היו בדרבי נגד הפועל תל אביב.

* רמת השרון מגיעה עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הצהובים ערכו את האימון המסכם שלהם וסיימו למעשה את ההכנות לקראת המשחק נגד רמת השרון. לצהובים יש זיכרון מר מהמפגש הקודם נגד רמת השרון שהנחילה להם אז את הפסד הליגה הראשון, ממנו החלה ירידה תלולה שהביאה עד לפיטוריו של המאמן מוטי איוניר. כעת מגיעה הקבוצה במומנטום חיובי ולאחר שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים ותנסה להמשיך את התנופה בבית, אל מול הקהל הביתי בבלומפילד.

החלוץ אלירן עטר הסתפק הערב באימון חלקי כדי להוריד בעומסים אך יפתח מחר בהרכב. המאמן ניר לוין צפוי לערוך שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שניצח בסכנין, כאשר מוסא קונאטה שגילה יכולת טובה כמחליף, יקבל הפעם את חולצת ההרכב, על חשבונו של גיז'רמו ישראלביץ', שיפתח את המשחק על הספסל. בהגנה לא יהיו שינויים כאשר עומר ורד ויואב זיו יפתחו בעמדות המגנים וסאבו פאביצ'ביץ' ישתף פעולה עם שרן ייני במרכז הרחבה.

הקשר דור מיכה, ששיחק הבוקר 70 דקות במדי קבוצת הנוער שניצחה 0:3 את הפועל רעננה, ייכלל גם בסגל הבוגרים וימתין להזדמנות מהספסל. הקשר רפי דהן, עדיין לא התאושש מהפציעה במפשעה ושוב לא יהיה בסגל.

רמת השרון:

ברמת השרון מקווים שהתקופה הרעה מאחוריהם והמחצית השנייה נגד הפועל באר שבע עם הקאמבק והשלושה שערים הוציאו את המועדון לדרך חדשה. לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב אמרו מנחם קורצקי ושייע פייגנבוים לשחקנים: "הוכחתם כבר בסיבוב הקודם שאתם לא מפחדים מאף קבוצה וניצחתם את מכבי שהיא הייתה בשיא שלה. להם יש את הלחץ שלהם ואתם צריכים לנצל את זה. אם נשחק את הכדורגל שלנו ונהיה אחראיים בהגנה נטריד את מכבי ונוכל להפוך את המשחק לטובתנו".

הצוות המקצועי לא תרגל הרכב לקראת המשחק אך נראה כי המערך צפוי להיות כמו בכל שבוע, עם שלושה שחקני קישור בעלי אופי הגנתי. בהתקפה מתלבטים המאמנים האם לפתוח עם אורן ניסים או להעדיף את תומר סוויסה בחוד על חשבונו ולצרף את אלן מסודי לקישור. גיא ליפקה עשוי לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני ואילו בן מלכה עשוי לפתוח. יניב לביא ייעדר בגלל חמישה צהובים.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מואנס דאבור

החלוץ הצעיר כבש פעמיים ברציפות בשני הניצחונות האחרונים של הקבוצה ונראה שאט אט הוא מסתגל למשחקים בליגת העל. דאבור כבש בצרורות במדי הנוער ולקח לו זמן להיכנס לכושר הבקע גם במדי הבוגרים. נראה שבמשחקים האחרונים, כשמכבי משחקת עם חלק קדמי מעובה, דאבור מרגיש בנוח ומוצא את השקט והריכוז להבקיע. נגד רמת השרון הצהובים שוב יפתחו במערך של ארבעה חלוצים ודאבור ינסה להמשיך את הכושר הטוב בו הוא נמצא.

רמת השרון: אלן מסודי

הקשר של העולה החדשה בירידה גדולה בשבועות האחרונים ובלעדיו הקבוצה מתקשה מאוד. בשבוע שעבר הוא חזר במחצית השנייה לזמן קצר וזה הספיק למהפך. מחר נראה אם הוא באמת חוזר לעצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ברק יצחקי, מוסא קונאטה, אלירן עטר, מואנס דאבור

רמת השרון: גל ניר, נאור פסר (גיא ליפקה), סביטי ליפינייה, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, משה אבוטבול, בן מלכה, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully