וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין וטראמו ניצחו את מילאנו

קבוצת התחתית האיטלקית הפתיעה עם 68:74, הישראלי לא קלע. גם ניסים סיים עם אפס נקודות בהפסד אניסיי לצסק"א

אניסיי, קבוצתו של אפיק ניסים, הובסה היום (שבת) 102:80 בידי צסק"א מוסקבה, במסגרת המחזור השביעי בליגה הרוסית. ניסים שיחק רק ארבע דקות ולא קלע (0 מ-2 מהשדה) כשאניסיי החזיקה מעמד רבע אחד לפני שקרסה ברבע השני וירדה להפסקה בפיגור משמעותי של 19 נקודות (56:37).

שחקניו של יונאס קזלאוסקאס טיילו לניצחון הקל גם במחצית השנייה, כאשר ננאד קרסטיץ' ואלכס שבדוב הובילו עם 15 נקודות כל אחד. לוני בקסטר קלע 15 למפסידים. צסק"א עם שישה ניצחונות והפסד בראש הטבלה, בעוד אניסיי במקום הלפני אחרון עם ניצחון בודד לעומת שישה הפסדים.

שחקן אחר של נבחרת ישראל, יניב גרין, פגש גם הוא קבוצת יורוליג, כאשר טראמו שלו אירחה את מילאנו והפתיעה עם ניצחון 68:74 שבוע אחרי הניצחון על מונטגרנארו. הסנטר הישראלי לא חווה משחק טוב, וסיים עשר דקות של משחק ללא נקודות, אך הוא הוריד שני ריבאונדים. המשחק דווקא נפתח היטב מבחינת מילאנו שצעדה ביתרון 30:40 בהפסקה, אבל במחצית השנייה טראמו הייתה טובה יותר (12:36 ברבע השלישי) והבטיחה לעצמה את הניצחון, הרביעי שלה העונה. עבור מילאנו זהו ההפסד הרביעי שלה. סטפנו מנצ'ילני היה הבולט במילאנו עם 16 נקודות, יואניס בורוסיס הוסיף 12 ואנטוניס פוטסיס הסתפק בעשר. אצל המנצחים, ברנדון בראון כיכב עם 28 נקודות.

נימבורק הצ'כית, קבוצתו של המאמן ננו גינזבורג, מחצה הערב את אינטר ברטיסלאבה 49:101, אחרי שכבר לאחר הרבע הראשון הובילה המנצחת ב-15 הפרש והגדילה את הפער בהתמדה. אדריאן גלן אברמס סיים כקלעי המוביל של נימבורק עם 19 נקודות, וקיבל סיוע מלמיין ווילסון שקלע 18. קבוצתו של גינזבורג ממשיכה להוליך בבטחה את הטבלה עם מאזן של 21 ניצחונות לעומת הפסד.

ז'לגיריס קובנה שמרה על מאזן מושלם

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ז'לגיריס קובנה ניצחה הערב 72:82 את ריטאס וילנה בחוץ. שחקניו של אלכסנדר טריפונוביץ' נעזרו ברבע אחרון מצוין (16:25) כדי להבטיח את הניצחון, כאשר הבולטים בשורותיה היו פאוליוס ינקונאס (18 נקודות) וסוני ווימס (15). תומאס דלינינקאיטיס סיים עם עשר. ז'לגיריס עדיין עם מאזן מושלם (0:9), אבל ריטאס מוליכה את הטבלה עם שני משחקים יותר (2:11).

שתיים משלוש הנציגות הטורקיות שישחקו בטופ 16 של היורוליג נפגשו היום בליגה המקומית למשחק העונה, כאשר במשחק שפתח את המחזור ה-14 גברה מוליכת הטבלה אפס איסטנבול 83:90 בחוץ על השנייה פנרבחצ'ה/ אולקר. עבור אפס היה זה ניצחון 12 העונה, עבור המארחת הפסד רביעי. אפס אותתה על הכוונות כבר מהרגע הראשון ואת הרבע הראשון סיימה עם 34 נקודות ויתרון עשר. פנר הצליחה לצמק מעט, אבל הקבוצה של אופוק סאריצ'ה ידעה לשמור על היתרון ולזכות בניצחון החשוב.

קרם טונצ'רי היה הקלע הבולט עבור המנצחים, עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. אסטבן באטיסטה מיודענו תרם 16 באחוזים טובים. דושקו סאבנוביץ' הסרבי וסטנקו באראץ' הקרואטי הוסיפו 12 כל אחד. קרטיס ג'רלס המצוין ניסה לעזור לפנר עם 29 נקודות (5 מ-5 לשלוש), אבל זה לא הספיק.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully