וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית: "אסור לנו לחשוב שאנחנו עושים מספיק"

7.1.2012 / 12:37

פורוורד מכבי ת"א מקווה שהקבוצה לא תוריד את הרגל מהגז מול נובו מסטו באדריאטית: "בטופ 16 יהיו משחקים יותר קשים"

לאחר שרמסה ביום חמישי את לאשקו הסלובנית 51:87, מכבי תל אביב תפגוש הערב (שבת, 19:00, שידור חי בספורט5) את נובו מסטו במסגרת הליגה האדריאטית. הצהובים מוליכים את הליגה במאזן 1:13, בעוד האורחת הסלובנית רק במקום ה-10 במאזן 9:4. כזכור, מכבי תל אביב פתחה את השתתפותה במפעל בניצחון חוץ 68:83 על נובו מסטו.

דווין סמית דווקא לא מקל ראש ביריבה: "נובו מסטו היא קבוצה שונה מאשר לאשקו, אז אני בטח לא אגיד שנבוא וננצח בארבעים נקודות. זה משחק חדש ואחר מול יריבה ברמה גבוהה. חשוב שניישם את המשחק שלנו ואת התכניות שלנו ונציג משחק טוב. פשוט נבוא בכדי לשחק את הכדורסל שלנו. אני מצפה שנגיע מוכנים לשחק כפי שצריך".

למרות הניצחון הקליל שהושג שלשום, סמית סבור כי יש דברים שעל הצהובים לשפר: "נכון שניצחנו במשחק ביום חמישי בהפרש גדול, אך עדיין יש לנו דברים לתקן. אנחנו צריכים להמשיך לשחק את המשחק שלנו ולא להתאים עצמנו לרמת היריבה, להיות מרוכזים במה שאנו אמורים לעשות. שלב הטופ 16 ביורוליג יהיה הרבה יותר קשה וכך גם המשחקים. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהתכונן לשלב הזה ולהמשך העונה. אסור לנו לחשוב שמה שאנחנו עושים מספיק".

האמריקאי דיבר על יכולת הקבוצה והחמיא גם לפפאלוקאס: "כולם נראים טוב על המגרש. בשלב הזה של העונה כבר התרגלנו אחד לשני על המגרש וזה תורם. כל אחד יודע את מקומו ואת תפקידו וזה עובד היטב. פפאלוקאס משחק הרבה שנים ויש לו ניסיון רב וטוב. בכל יום נתון מישהו אחר יבלוט כי יש לנו סגל רחב. יש כאן כמה שחקנים בעלי ניסיון שיעזרו לנו במשחקים הבאים וככל שתתקדם העונה".

סמית, הסובל מפציעה ברגלו, סיפר על מצבו: "אני מרגיש יותר טוב ויכול לשחק. חזרתי לפרקט וזו הרגשה טובה. יש לנו כמה פציעות ויהיו גם עוד, זה חלק מהעונה, אבל עדיף שזה בשלב הזה ולא בשלב הטופ 16. הפציעות מעניקות גם לשחקנים אחרים הזדמנות לשחק".

שון ג'יימס מרוצה מהשיפור בהגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully