וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול הביסה את אולדהאם 1:5

המדורגת 14 בליגה השלישית עלתה ליתרון מפתיע באנפילד, אלא שבלאמי, ג'רארד, שלבי, קארול, ודאונינג השלימו מהפך

הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק בודד, בו הביסה ליברפול 1:5 את אולדהאם מהמקום ה-14 בליגה השלישית באנגליה. המייטי רדז, שזכו בתואר שבע פעמים בתולדותיהם, נקלעו לפיגור מוקדם וכמעט פישלו אל מול עשרות אלפי אוהדיהם באנפילד, אלא שהתעוררות מהירה סידרה להם כרטיס לשלב הבא. מחר ומחרתיים יערכו עוד שלל משחקים נוספים במסגרת הסיבוב השלישי, שיינעל ביום שני בערב, כשארסנל תארח את לידס.

כאמור, הפתיחה היתה שייכת לקבוצתו המפתיעה של פול דיקוב, שעלתה ליתרון מדהים בדקה ה-28 אחרי פצצה מדהימה של רובי סימפסון, שהניף את הרגל מ-20 מטרים ושלח את כדור הישר לחיבוריו של פפה ריינה חסר האונים. המארחת חזרה לעניינים תוך שתי דקות, ובדקה ה-30 השיב קרייג בלאמי עם שער נאה משלו, ובבעיטה אלכסונית מתוך הרחבה קבע 1:1.

ממש לפני הירידה לחדרי ההלבשה הגיע הרגע הגדול של סטיבן ג'רארד, ששב הערב להרכב של קני דלגליש לראשונה מאז חודש אוקטובר. הרדז קיבלו פנדל אחרי שמקסי רודריגס הוכשל ברחבה, והקפטן האהוב הראה שפנדלים הוא עדיין לא שכח לבעוט, כששלח בעיטה גבוהה לחיבורים והשלים מהפך. ג'ונג'ו שלבי הצעיר דאג להמשיך את החגיגה בדקה ה-68 לאחר בישול של בלאמי כדי לקבוע בצורה יפה 1:3, כאשר אנדי קארול שעלה כמחליף בדקה ה-87 כבש שתי דקות מאוחר יותר, ואילו את תוצאת המשחק חתם מחליף נוסף, סטיוארט דאונינג, חמש דקות בתוך תוספת הזמן. סטיבי-ג'י, אגב, השלים 90 דקות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully