וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מוריסון על סף חתימה בבשיקטאש

הפורוורד האמריקאי שעזב את הכוכב האדום לא מצא חוזה ב-NBA, צפוי להצטרף לטורקים. 6 נקודות להלפרין בהפסד לקאזאן

ספרטק סנט פטרסבורג רשמה הערב (שישי) את הפסדה השני ברציפות בכל המסגרות, כאשר נכנעה 71:59 לקאזאן במחזור השביעי של הליגה הרוסית. קאזאן, שהוגרלה לבית ז' של הטופ 16, הוליכה מפתיחת המשחק ועד סיומו בדרך לשיפור פתיחת העונה המאכזבת שלה ברוסיה, כאשר לאחר הניצחון הערב שיפרה הקבוצה את מאזנה ל-3:3. יותם הלפרין הפעם פתח על הספסל, וסיים ערב בינוני למדי של שש נקודות (3 מ-6 ל-2, 0 מ-1 ל-3), 2 אסיסטים, חטיפה וריבאונד ב-22 דקות משחק. חברו לקו האחורי פטריק בברלי הפציץ 28 נקודות שלא הספיקו, כשמנגד סיפק טרל ליידי הוותיק 20 נקודות לקאזאן.

* עוד באירופה: לאחר שעזב את הכוכב האדום בלגרד בעקבות תום השביתה ב-NBA וקיווה לשוב ולקבל חוזה בארצות הברית, נדמה כי אדם מוריסון כבר השלים עם הידיעה כי את המשך הקריירה שלו יעשה באירופה. הפורוורד האמריקאי המוכשר לא קיבל הצעות מספיק אטרקטיביות מהליגה הטובה בעולם, וכעת הוא נמצא על סף חתימה בבשיקטאש הטורקית - אותה קבוצה בה פתח דרון וויליאמס את העונה. לאחרונה צירפה בשיקטאש את קרלוס ארויו.

* לאחר שהודחה בבושת פנים משלב הטופ 16 של היורוליג, נותרה כעת קאחה לבוראל עם כדורסל ספרדי בלבד. הערב הודיעה הקבוצה על צירופו של הגארד האמריקאי ששוחרר ממורסיה, מאט וולש. בעונה שעברה הצטיין השחקן בוילרבאן הצרפתית, ואם ירשים את הבאסקים במהלך החודש הקרוב, הוא צפוי לקבל חוזה עד תום העונה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully