וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "קיבלתי הרבה הצעות מאירופה, מעדיף את אנגליה"

המאמן סיפר כי מספר "קבוצות טובות" הביעו בו עניין, אך המטרה היא עדיין הפרמיירליג. וגם: מהו הישגו הגדול ביותר באנגליה?

אברהם גרנט ממשיך לחפש לעצמו קבוצה. לאחר שהוזכר כמועמד לאמן את טוונטה וראה את סטיב מקלארן זוכה בג'וב, התראיין הערב (שישי) המאמן הישראלי לתקשורת הלונדונית, וסיפר שיותר מכל - היה רוצה לשוב ולאמן בבריטניה. "היו לי הרבה הצעות מאירופה, מקבוצות טובות, אבל לעבוד באנגליה זו העדיפות העליונה שלי כרגע. אני אוהב את המדינה הזאת, גרתי כאן חמש וחצי שנים, כך שזו האופציה הראשונה".

כמו כן, נשאל גרנט מה היה ההישג הגדול ביותר שלו במהלך חמש וחצי השנים האלה, ובחר בהגעה לגמר הגביע האנגלי עם פורטסמות. "בצ'לסי התעסקתי רק עם בעיות בתוך הכדורגל, אבל בפורטסמות זה היה הרבה יותר. כשהייתי שם המועדון הלך לפירוק, ובכל יום פחדתי שזה היום האחרון שלנו. אפילו לא חלמנו להגיע לוומבלי, אבל מהרגע שהורידו לנו 9 נקודות בליגה שמנו את הגביע כמטרה העיקרית".

את אותו גמר מול צ'לסי ב-2010 הפסידו גרנט ופומפי 1:0, אך המאמן הישראלי עדיין מתקשה לשכוח את רצף האירועים שהוביל לוומבלי: "קיבלנו פנדל ואם היינו מבקיעים היינו זוכים בגביע, אבל קווין פרינס בואטנג, שעכשיו מככב במילאן, החטיא. הפסדנו 1:0 למרות שכולם חשבנו שנפסיד בהפרש של שבעה-שמונה שערים. זה היה יום מאוד מרגש ואחד הרגעים שאזכור תמיד".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully