וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה עלתה למקום השני

מוחמד פודי כבש צמד ב-1:2 על הפועל הרצליה, 0:2 לנס ציונה על כפר סבא. בשישי: 0:4 להפועל רמת גן על אום אל פאחם

לאחר משחקי הגביע המרתקים באמצע השבוע, בהם עשו רוב קבוצות הליגה השנייה את העבודה, חזרה היום הליגה הלאומית לפעילות עם המחזור ה-18, שנפתח אתמול (שישי) ויינעל ביום שני. המוליכה ערב המחזור והקבוצה הטובה בליגה, הפועל רמת גן, שוב דרסה, 0:4 את מכבי אום אל פאחם. חדשות טובות הגיעו לאורדונים גם מלוד, שם סיימה הקבוצה המקומית שדורגה שנייה ערב המחזור בתיקו מאופס עם מכבי הרצליה, מה שפתח פער של חמש נקודות עבור רמת גן בראשות הטבלה. בשבת, הפועל רעננה עלתה למקום השני בעזרת 1:2 על נועלת הטבלה הפועל הרצליה. סקציה נס ציונה גברה 0:2 על הפועל כפר סבא, כשבית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:1 את עירוני בת ים.

משחקי שישי

הפועל רמת גן - מכבי אום אל פאחם 0:4

באצטדיון וינטר כבר סופרים עד שבע בטור הניצחונות הרצופים, ורואים איך הקבוצה שלהם מתקרבת בצעדי ענק אל חזרה לליגת העל, כשהיא ממשיכה לדרוס את הליגה ללא קושי. איפה הפועל רמת גן של היום ואיפה הקבוצה שהתקשתה בתחילת העונה? הקורבן הפעם הייתה מכבי אום אל פאחם, כשפער שש הנקודות בין הקבוצות לפני המחזור נראה הרבה יותר גדול על כר הדשא, כשרמת גן פשוט שוטפת את המגרש במחצית הראשונה.

אופיר חמו פתח את החגיגה כבר אחרי ארבע דקות, כשהדיפה לא טובה של שוער האורחת איפשרה לו שער קל. בדקה ה-18, זה כבר 0:2. ליאור אסולין דחק פנימה את השני אחרי התקפה נאה. רגע לפני המחצית (42), קרלוס צ'קאנה המופלא המשיך את הכושר הטוב שלו, כשבעט כדור חד פנימה מתוך הרחבה. את הערב נעל אדריאן פרננדס, עם השער היפה במשחק אחרי התקפה מהירה של המקומיים.

בני לוד - מכבי הרצליה 0:0

תיקו מאכזב עבור לוד, שלישי ברציפות והקבוצה של אבו סובחי ממשיכה לאבד גובה. הרצליה, שרוצה גם היא להשתייך לחבורת הצמרת, הצליחה להגן היטב ועבורה מדובר בתיקו רביעי ברציפות, כך שהתוצאה בין הקבוצות לא ממש מפתיעה. המשחק לא היה רווי באירועים, כשגם מורד אבו ענזה לא הצליח למצוא את הרשת. לוד תנסה לחזור לנצח במשחק החוץ מול הכח רמת גן בשבוע הבא, להרצליה מחכה הדרבי הגדול מול הפועל.

משחקי שבת

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 0:2

דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים (1:2 בליגה על בית"ר תל אביב רמלה ו-0:2 בגביע על הפועל אשקלון) שגרמו ללא מעט חיוכים במועדון, הפועל כפר סבא חזרה לסורה עם הפסד מול סקציה נס ציונה, לה היה זה ניצחון ביתי ראשון מאז ה-21 באוקטובר. דווקא יחיאל צגאי, שלאחרונה הוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה ולחזור לאשקלון, היה אחראי לשלוש הנקודות. הקשר הבקיע את הראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-45, והשלים צמד בעזרת פנדל נוסף 20 דקות לאחר מכן.

הפועל הרצליה - הפועל רעננה 2:1

שבוע לפני הדרבי האמיתי של העיר, הפועל הרצליה ערכה הכנה עם דרבי אזורי מול הפועל רעננה והפסידה בו 2:0. בני טבק קיווה כי שחקניו ישקמו את הכבוד אחרי ההפסד המביך בגביע לאסי גלבוע, אבל רעננה שהודחה אף היא מהמפעל הייתה גדולה עליה. האורחים עשו את העבודה ועלו למקום השני עם 30 נקודות, כשמוחמד פודי שקיבל את ההזדמנות בהרכב כבש פעמיים בדקות 32 ו-60. רעננה, למרות שספגה שער מצמק משלומי אזולאי שתי דקות לסיום, שמרה על הניצחון והיא עם הפסד בודד ב-10 משחקי הליגה האחרונים שלה.

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני בת ים 0:1

אחרי שלושה חודשים ללא ניצחון (לא כולל הניצחון הטכני על הפועל נצרת עילית), בית"ר תל אביב רמלה השיגה שלוש נקודות חשובות בקרב התחתית מול עירוני בת ים, ועלתה למקום ה-13 עם 19 נקודות, רק אחת פחות מיריבתה הערב. בת ים, שהגיעה מאוכזבת בעקבות ההדחה הדרמטית בגביע מול אום אל פאחם, נכנעה לשער בודד של מור גולן בדקה ה-25.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully