וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בית"ר כפר סבא הדהימה את הפועל קטמון

שער של עידו שוקרון ממש בדקה ה-90 קבע 1:2 בטדי לקבוצה מהשרון. מרמורק צמודה לאדומים אחרי 0:1 בלוד. ניצחון לעפולה

הסיבוב הראשון בליגה א' המרתקת יגיע בסוף השבוע לסיומו, כשהיום (שישי) נערכו מרבית משחקי המחזור בשני המחוזות, הנאבקים על הכרטיס הבודד לליגה הלאומית. הפועל קטמון, מוליכת מחוז הדרום, הופתעה בביתה שבאצטדיון טדי והפסידה 2:1 לבית"ר כפר סבא. השנייה הפועל מרמורק ניצלה זאת והשוותה את מספר הנקודות של האדומים אחרי 0:1 בלוד. בצפון, המובילה הדוהרת אסי גלבוע תשחק רק ביום ראשון בחדרה ושלוש מהדולקות אחריה ניצלו זאת כדי לצמצם מעט פערים. הפועל עפולה גברה על מ.ס. גבעת אולגה 1:3, שאיבדה את המקום השני לטובת עירוני טבריה שמחצה 0:5 את מכבי טמרה. מכבי דלית אל כרמל הביסה 0:4 את הפועל כפר קנא.

דרום:

הפועל קטמון - בית"ר כפר סבא 2:1

דרמה גדולה בטדי, שהסתיימה בהפתעה מרעישה. כפר סבא תוקעת מקל בגלגלי מאבק העלייה של קטמון, אחרי שערים דרמטיים בשני קצוות המשחק. כבר אחרי דקה עלו האורחים על הלוח, כשעידן הררי כבש. קטמון לחצה וניסתה, אבל שיחקה חלש מאוד. בכל זאת, כפיר מלול מצא עבורה את השוויון הדרמטי בדקה ה-78 והאוהדים באדום כבר הריחו מהפך, אלא שכאמור, הכפר סבאים עקצו שוב, הפעם עם עידו שוקרון, שממש בדקה ה-90 העניק להם את מלוא שלושת הנקודות.

מ.ס. אורתודוכסים לוד - הפועל מרמורק 1:0

ההפסד של קטמון הוא הניצחון של מרמורק, שמאזנת את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה. שער בודד של עופר סער בדקה ה-34 העניק למרמורק את הניצחון החשוב והרביעי ברציפות, שיסייע להם במאבקי הצמרת. הרביעית ערב המחזור לוד, עם הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים.

מכבי יבנה - מכבי כפר יונה 0:2

צמד של המפציץ הגדול של יבנה, אורי קרגולה, סידר לקבוצה עוד שלוש נקודות וגם היא ממש צמודה לפסגה, מרחק נקודה בלבד. קרגולה מצא את הרשת של כפר יונה בדקות הסיום של שתי המחציות. תחילה מהנקודה הלבנה בדקה ה-45 ובפעם השנייה עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94.

משחקים נוספים:

הפועל כפר שלם - עירוני נתיבות 0:2
לכפר שלם: חן לוי (15), אליאור ועקנין (36)

עמישב פתח תקוה - מכבי קרית גת 2:2
לפתח תקוה: אלמוג בוזגלו (22), טל טובים (49). לקרית גת (שי אמיר (53), שלומי משה (65)

הפועל ערד - מכבי קביליו יפו 2:2
לערד: חגי יצחק (75), איציק פרץ (88). ליפו: צ'יקו דננבאום (11, פנדל), נוי ויצמן (84)

בני אילת - השקמה/ רמת חן 1:1
לאילת: נתי פרץ (40). לשקמה: אור חסון (91)

צפון:

עירוני טבריה - מכבי טמרה 0:5

אסי גלבוע תשחק רק ביום ראשון, ובינתיים מי שעלתה למקום השני, מרחק 11 נקודות ממנה, היא עירוני טבריה. הטבריינים הביסו ללא קושי 0:5 את הלני אחרונה מכבי טמרה, כאשר אביאל גבאי (6 ו-74) ואבי עמר (62 ו-88) הבקיעו צמדים, ובתווך גם שלום עקיבא (44) מצא את הרשת. שלומי מראד עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-77, אבל זה לא פגם בחגיגה.

הפועל עפולה - מ.ס. גבעת אולגה 1:3

משחק הצמרת הזה הלך למקומיים, שניצחו לראשונה מאז ה-19/11. עבור אולגה הצוללת, מדובר במשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. הכיוון היה ברור כבר בדקות הראשונות, כשצמד בזק של עידן דוד (4, 10), סידר הרבה שקט ומצב רוח טוב לעפולה. משה בלבילייה צימק בדקה ה-90 והפיח תקוות בגבעת אולגה, שיצאה קדימה בניסיון למצוא שוויון וספגה את השלישי רגע לפני השריקה (93) ממחמוד חיג'אזי.

מכבי דלית אל כרמל - הפועל כפר קנא 0:4

הצגה גדולה של דלית אל כרמל, שממש לא מתכוונת לוותר על מקומה בצמרת המחוז. מוחמד אבו ריא סימן את הדרך עם שער מהיר כבר בדקה החמישית. אחסאן חלבי הכפיל רגע לפני ההפסקה (43) ומיד אחריה סבי שאולוב מצא את השלישי (50). את החגיגה חתם עומרי מלאק בדקה ה-70.

משחקים נוספים:

מכבי צור שלום - אחווה עראבה 1:2
לצור שלום: שגיא סבג (52), שלומי בן עשור (70). לעראבה: עבד רבאח (25)

מכבי כפר קנא - הפועל דלית אל כרמל 1:3
לכפר קנא: איציק נאש (39, 52, 70). לדלית אל כרמל: יוחאי אהרוני (26)

מ.ס. כרמיאל/צפת - אחי עכו 2:2
לכרמיאל: קובי בן חמו (3), אילן סוויסה (92). לעכו: איברהים אבו סאלח (1), איברהים סייד אחמד (75)

מכבי קרית אתא - סקציה מעלות
נדחה עקב תנאי מזג האוויר

סיכום המחזור בליגות הנמוכות

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully