וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נדאל ופדרר מחוץ לטורניר דוחא

השוויצרי פרש עוד לפני חצי הגמר מול צונגה, הספרדי נכנע 6:3, 6:4 למונפיס. סלע הודח בחצי גמר שנאי אחרי הפסד לראוניץ'

ציבור חובבי הטניס בוודאי קיווה לראות כבר בטורניר הגדול הראשון של השנה את רוג'ר פדרר ורפאל נדאל נפגשים בגמר, אלא שזה לא יקרה. מוקדם יותר הערב (שישי) פרש השוויצרי מטורניר דוחא (על סך פרסים של 1.024 מיליון דולר) רגע לפני חצי הגמר, בו אמור היה לפגוש את ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, לאחר שהתלונן על כאבי גב ולא רצה לסכן את ההכנות שלו לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, הטורניר הבא שלו.

מספר שעות חלפו, ואז הגיע תורו של נדאל לסיים את דרכו בטורניר. בניגוד לשוויצרי, הטורפדו הספרדי הפסיד ממש על המשטח, כאשר לא הצליח להסתדר עם העוצמות של גאל מונפיס המצוין (16 בעולם) ונכנע 6:3, 6:4 אחרי שעה ו-35 דקות. אם כך, בגמר הטורניר היוקרתי שייערך מחר נקבל דרבי צרפתי - צונגה מול מונפיס.

דודי סלע הודח ברבע גמר טורניר שנאי

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, סיים היום (שישי) את דרכו בטורניר שנאי בהודו (על סך פרסים של 398,250 דולר). סלע הפסיד ברבע הגמר למילוש ראוניץ' הקנדי 7:6, 6:3. בעקבות ההישג שלו בשנאי, סלע הרוויח סכום כספי של 11,685 דולר והוא צפוי להתקדם לאיזור המקום ה-70 בעולם לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך בעוד שבוע וחצי.

סלע פתח את מצוין את המשחק מול הקנדי הגבוה, אחד מחובטי ההגשות הטובים בעולם. לצד חבטות הגשה בלתי ניתנות להחזרה של ראוניץ', שהגיעו למהירויות של 210-220 קמ"ש, גם משחקוני ההגשה של סלע עצמו היו קשים מאוד ולמעשה אף אחד משני השחקנים לא נשבר במערכה הראשונה. ההזדמנות הגדולה של בסלע במשחק הגיעה במצב של 5:6 לטובתו. ראוניץ' הוביל 15:40, אבל סלע הגיב בארבע נקודות רצופות והשיג נקודת שבירה. במצב הזה הוא לא הצליח לגמור את המשחקון ואת המערכה. ראוניץ' חזר לעצמו עם אייס נוסף והצליח להשוות. בשובר השוויון סלע איבד את המומנטום וראוניץ' עלה ליתרון 1:6. סלע עוד צימק ל-6:4, אבל לא הצליח לעשות יותר מזה.

במערכה השניה ראוניץ' שלט יותר במשחק ובמצב של 2:3 לטובתו, הוא הצליח לשבור את סלע בפעם הראשונה במשחק ועלה ליתרון מבטיח של 2:5. סלע צימק ל-3:5 ובמצב הזה השיג שתי נקודות שבירה מול ראוניץ', אבל הקנדי חזר לשוויון, וגם הוסיף עוד שני אייסים (מתוך 15 במשחק כולו) כדי לנצח 3:6 במערכה השניה, ולהשלים ניצחון במשחק כולו אחרי שעה וחצי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully