וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-מ.ס אשדוד: לומדים התקפה מהאנובר

אייל לחמן הקרין לשחקני מכבי פתח תקוה קלטת של הקבוצה הגרמנית לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הלוזונים אוהבים לארח את אשדוד, שניצחה אותם בשלושה במשחקים בלבד ב-21 מפגשים.

* אם הסטטיסטיקה לא תתאזן, רוצו לקנות כרטיס: 63 שערים ב-21 מפגשים כשפתח תקוה מארחת, זה הרבה מאוד.

* הניצחון האחרון של אשדוד על הלוזונים בליגה היה בנובמבר 2008 (3:2). מאז: חמישה תוצאות תיקו ברצף ושני ניצחונות לפתח תקוה במשחקים האחרונים.

* יוסי מזרחי אימן שתי קדנציות בכל אחת מהקבוצות.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

אחרי ההפסד בדרבי וחלוקת המשכורות, במכבי פתח תקוה יודעים שהפסד לאחת הקבוצות שנמצאות בכושר הכי טוב בליגה עשוי לסבך אותה בתחתית. במועדון מאמינים שאחרי ינואר יגיע השינוי בעיקר בגלל הרכש, וזאת הסיבה שבגללה לחמן שוקל להחתים את הקשר האוקראיני איגור מאליש, שנבחן לצדו של סולומון אמואסי הגנאי. מאליש עשוי לסכם כבר ביום שלישי, לאחר שייבחן בחצי גמר גביע הטוטו. לחמן ממתין להגעתו של ארקדי גלפרין ומחפש עוד חלוץ שיוכל לעזור לו להתגבר על המצוקה האמיתית שלו – מחץ בהתקפה.

המאמן לא ערך אסיפות השבוע, אבל ניכר כי הוא מאוכזב מאוד מהבצורת של החלוצים שלו במחזורים האחרונים, וזאת גם כנראה הסיבה שבגללה בדקו במועדון אפשרות לצרף את מהראן לאלה. טל בן חיים שהיה נושא הפגישה בין טביב ללוזון, אגב, לא יהיה בסגל בשל צבירת כרטיסים צהובים. את מקומו ימלא דני פרדה. עוד לפני האימון הקרין המאמן קלטת עם ביצועים מהעולם. הנושא היה בניית התקפות. המאמן התמקד בהאנובר הגרמנית והקרין קטעים מליגת העל. לחמן ניסה לעבוד השבוע בעיקר על הצד המנטלי כשהוציא את הקבוצה לארוחת גיבוש בבית קפה בגבעת השלושה.


מ.ס אשדוד:

אחרי 9 מחזורים רצופים, בהם פתח עם הרכב זהה, ייאלץ המאמן יוסי מזרחי לבצע שינוי כפוי בעקבות היעדרותו של הקשר ניר ביטון, שנמצא כעת בשבוע מבחנים במנצ'סטר סיטי וצפוי לשוב ארצה באמצע השבוע הבא. מי שצפוי למלא את חסרונו של ביטון הוא חאתם עבד אל-חמיד, שיפתח בקישור הקדמי, כאשר בן בוטבול יוסט לעמדה מעט אחורית יותר ויפתח לצידו של אפה אמברוז בקישור האחורי. בשאר ההרכב אין שינוי. הקשר תמיר כחלון שסיכם את תנאיו באשדוד, לא יכלל בסגל בשל תסבוכת ועיכובים בקבלת השחרור הבינלאומי שלו מקבוצת קראקוביה הפולנית, אליה הושאל כחלון ממכבי תל אביב בתחילת העונה.

יעמדו למבחן

סבסטיאן סנסוני: מכבי פתח תקוה

ממלכת הלוזונים שפעה בעבר שחקנים שלא חזרו בזמן מאפריקה, שלא התאקלמו בגלל בעיות משפחתיות או סתם כי רכשו כרטיס טיסה בכיוון אחד בגלל שלא רצו להיות בקבוצה. ההתעללות שעבר בתקופת מרקו בלבול, מות אביו לפני המשחק מול הפועל תל אביב וניסיון להתחזק דווקא בעמדה שלו לא שברו את סבסטיאן סנסוני, שהיה אחד השחקנים הבולטים בדרבי. למרות זאת, הוא לא לוקח את הקרדיט מלחמן כמובן מאליו.

דוד רביבו: מ.ס אשדוד

הקשר הוותיק היה אמור להיות זה שיעשה את ההבדל עבור אשדוד נגד קרית שמונה, אבל היה חלש ונסגר מצוין על ידי היריבה. בלי היכולת הטובה של רביבו, הקבוצה של יוסי מזרחי מאבדת הרבה מהיצירתיות שלה והיא זקוקה לו במיטבו בפתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: : לירן שטראובר; אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי; סבסטיאן סנסוני, מרואן קבהא (ג'סטיס וומפור), ציון צמח, דני פרדה; ויקטור מרעי, עומר גולן.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול, אפה אמברוז, חאתם עבד אל חמיד, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.


מאליש עשוי לחתום במכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully