וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לשחקניו: "אתם חייבים לשים הכל בצד ולהביא נקודות"

6.1.2012 / 12:45

מאמן בית"ר ירושלים קיים שיחת מוטיבציה לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 17:40, ספורט1). תומר בן יוסף עשוי לפתוח

בבית"ר ירושלים מנסים לצאת מהשבוע הקשה בו ירדה הקבוצה מהקו האדום לאחר התבוסה להפועל חיפה (3:0), איבדה את אבירם ברוכיאן שחתם בפולוניה ורשה, ואיבדה עוד שתי נקודות שהורדו לה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

הקבוצה קיימה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד מכבי נתניה (17:40, שידור ישיר בספורט1), שלאחריו אמר המאמן יובל נעים לשחקנים: "אני יודע שזאת תקופה קשה ולחוצה ואני לא מזלזל בכלום, זה כואב לכולם שאבירם הלך אבל אין לנו זמן לטעויות ואתם חייבים לשים את הכל בצד ולהביא את הנקודות. חייבים לתת הכל על המגרש, לא להפסיק לרוץ ולהיות עם אופי חזק ולא להישבר גם כשלא הולך. הוכחתם שאתם יכולים לעשות את זה ואני מאמין בכם". עמית בן שושן מונה היום לקפטן הקבוצה.

נעים עדיין לא סגור על ההרכב למשחק נגד נתניה, כאשר בהגנה הוא תירגל לצד אנדריי פיליאבסקי את מתן בראשי וגם את תומר בן יוסף. האחרון קיבל מסר לחפש קבוצה אחרת, אך בשל מצוקת הבלמים בקבוצה וניסיון של איציק קורנפיין לקרב בין הצדדים, הוא עשוי לקבל דקות משחק ולחזור לרוטציה, מה גם שהבלם הנבחן ולדימיר נייקו נראה היום חלש באימון. בעמדת המגן הימני מתלבט נעים בין שי חדד למגן נבחרת הנוער תומר ירוחם, שעשוי לערוך הופעת בכורה העונה בהרכב. בקישור מתלבט המאמן אם לפתוח עם שלושה קשרים הגנתיים או שניים כששחקן נוסף יצורף לחלק הקדמי. ככל הנראה, דן אייבנדר וקובי מויאל יפתחו בקישור האחורי יחד עם ברק משה, ואילו מקדימה יפתחו עמית בן שושן, סטיבן כהן ולאונרדו פאסוס הברזילאי שיערוך הופעת בכורה.

מעבר לכך, שחקני הקבוצה מאוד לחוצים לקראת המשחק מחר וניתן לחוש במתח אצל כולם גם בחדר ההלבשה. אחד השחקנים אמר: "זה שבוע של מכה אחרי מכה שאנחנו מנסים להתאושש ממנו. דווקא הפרידה מאבירם וכל ההתרגשות שהייתה שם עשתה טוב לכולם וכולם מרגישים עוד יותר מחוברים ומחוייבים, ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים וצריכים לנצח מחר. המפתח הוא קודם כל להיות חזקים באופי, לעמוד נכון ולדעת לנצל הזדמנויות. יש לנו את מה שצריך כדי להישאר בליגה, אם נאמין נעשה את זה".

משה אוחיון צפוי לנחות אחר הצהריים בארץ ובמוצאי שבת צפוי להתחיל המו"מ עם השחקן. אוחיון מחזיק גם בהצעה מהליגה הראשונה בשוויץ, ובתחילת השבוע הבא והוא יחליט באופן סופי אם לחתום בבית"ר. מקורב לשחקן אמר: "הפערים הכספיים עם בית"ר לא צפויים להיות גדולים. אם בית"ר רוצה אותו, הוא יישאר בארץ ויחזור לבית"ר. הוא גם קרוב לדת וזה מקשה עליו בחו"ל עם כל הכשרות ומה שמסביב, ורק משהו בלתי צפוי ימנע ממנו לחתום בבית"ר".

כלי תקשורת בעולם: אוהדי בית"ר ירושלים ידועים לשמצה

צפו בפרידה המרגשת של אבירם ברוכיאן מבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully