וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "ייקח לי עוד זמן, אבל המאמן בוטח בי"

6.1.2012 / 11:21

דמונד מאלט מבטיח שיפור אחרי הבכורה במכבי, ומחמיא לפפאלוקאס: "הוא שחקן מנוסה וטוב. בכל פעם מישהו אחר יצטיין"

למרות ה-51:87 הקליל על לאשקו הסלובנית בליגה האדריאטית אמש (חמישי), מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט כינס את השחקנים לאחר המשחק לאחר המשחק ולהעיר להם: "היו לנו הרבה איבודים וכמה בעיות בהתקפה". יחד עם זאת המאמן החמיא לשחקנים על ההגנה.

מי שערך אתמול הופעת בכורה הוא דמונד מאלט, שסיים עם שתי נקודות בלבד. "אני לא חייב לקלוע אם אחרים קולעים. התפקיד שלי הוא קודם כל לעשות את הדברים הקטנים: הגנה, לעזור לקבוצה, לעזור לשחקנים להיות טובים יותר", אמר מאלט. "יש כאן הרבה שחקנים טובים והדבר החשוב בשבילי זה כל דבר לעשות למען הקבוצה בכדי להשיג את הניצחון".
על המשחק מול הסלובנים הוסיף האמריקאי: "זה היה משחק הכנה טוב עבורנו. יש לנו דברים לתקן בהתקפה, אבל השגנו את הניצחון וזה הכי חשוב. לא ניצחנו כי היריבה חלשה, אלא בזכות ההגנה שלנו. משחק ההגנה הוא המפתח להשגת הפרשים כאלו וניצחונות כאלו".

השחקן התייחס לתהליך ההתאקלמות שלו בקבוצה: "יש לי הרגשה טובה. השחקנים עוזרים לי הרבה בהתאקלמות. ייקח לי עוד זמן, אבל המאמן בוטח בי והוא מעניק לי הרבה ביטחון כך שברגע שאשחק את המשחק שלי, אוכל לתרום יותר".

מאלט החמיא לתאו פפאלוקאס, שהיה השחקן המצטיין אתמול: "שיחקתי מולו בעבר. הוא שחקן מאוד מנוסה וטוב. היה לו משחק טוב מול לאשקו. וזה משהו חיובי המאפיין את מכבי: בכל יום יהיה שחקן אחר שיבלוט. זה מה שעושה את מכבי מיוחדת".

מחר תארח הקבוצה את נובו מסטו למשחק נוסף בליגה האדריאטית ומאלט אמר: "הם קבוצה טובה, אנחנו שמחים מהניצחון שהשגנו אבל צרכים להיות מוכנים ליום שבת. זה יהיה משחק שונה ונתכונן אליו בתקווה לנצח".

רק 2 נקודות למאלט ב-51:87 של מכבי ת"א על לאשקו
מאלט היה מאוכזב מהבכורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully