וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "אני לא מרוצה מהיכולת שלי"

5.1.2012 / 22:58

שחקנה של מכבי ת"א שרשם בכורה חלשה: "היה חשוב לי למצוא את הקצב". בלאט: "זה מה שקורה כשמכניסים שחקן חדש"

ספורט 5

בדומה למשחקים האחרונים שלה, גם הערב (חמישי) הזה נגמר בניצחון מוחץ של מכבי תל אביב, הפעם עם 51:87 בליגה האדריאטית מול לאשקו הסלובנית. המשחק היווה את הופעת הבכורה של דמונד מאלט, שרק נכנס לרוטציה של הצהובים, אך איכזב עם 2 נקודות בלבד. "זה מה שקורה כשמכניסים שחקן חדש, יש איזו שהיא הסתגלות לכל הקבוצה", אמר מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט בסיום. "כמה שיותר דקות שהוא יקבל עכשיו זה טוב. הוא כבר קיבל הרגשה של המגרש ושל המקום. אינספור שחקנים מצוינים התחילו ככה והוא היה היום יותר טוב מהרבה שחקנים ששיחקו פעם ראשונה".

על המשחק עצמו אמר בלאט: "זה מצחיק ואירוני אבל לא שיחקנו ארבעה או חמישה ימים וישר קיבלנו חלודה. זה די מוזר אבל זה מה שקורה. לא היה לנו שטף בהתקפה בכלל, פתאום הכנסנו שלושה-ארבעה שחקנים שלא שיחקו בכלל וזו לא אותה קבוצה מבחינת התיאום בהתקפה. לשמחתנו אנחנו שומרים ברמה מאוד גבוהה, זה לא יריב שאפשר לשפוט את ההגנה שלך נגדו אבל ראינו תיאום ואגרסיביות וזה טוב. אתה לא מנצח 40 הפרש בלי לעשות משהו בסדר. זה קל להגיד שלא היה משחק טוב, אבל צריך לעשות משהו טוב כדי לשחק ככה".

דמונד מאלט היה נשמע מעט מאוכזב בסיום המשחק ואמר: "אני פשוט שמח שניצחנו את המשחק, זה הדבר החשוב. עבורי זה היה חשוב למצוא את הקצב, ורציתי לשחק חזק ולעזור לקבוצה לנצח. אני מרגיש טוב, אם כי אני לא מרוצה מהיכולת שלי הערב. זה היה משחק הכנה עבורנו לקראת הטופ 16, וזה עוזר לנו. המטרה שלנו היתה היום לשמור טוב, ועשינו את זה, למרות שבצד ההתקפי לא כל כך היינו טובים".

תיאו פאפאלוקאס, שהיה מהמצטיינים הערב אמר בסיום: "זה היה משחק מצויין שהיה חשוב לנו לנצח אותנו. כולם מתכוננים לטופ 16 ונותנים אנרגיה וכוח לקבוצה. אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו כמו שאנחנו צריכים. יש לנו ביתיות מצויינת, ואנחנו צריכים לשמור על פוקוס בליגה האדריאטית". על היכולת האישית שלו אמר היווני: "אני תמיד עולה על המגרש במוטיבציה גבוהה, נהנה לעזור לחברים שלי, ולפעמים אני מדבר יותר מדי אבל החברים שלי מבינים את זה".

הגארד המשיך ואמר: "כולם מבינים אחד את השני טוב יותר ואנחנו מתחילים להראות טוב יותר גם על המגרש. אני חושב שאני מקבל את מה שמגיע לי. אני חייב לעשות את החשבון שלי עם עצמי ומה שטוב לקבוצה, והמאמן הרבה פעמים צריך לעשות את מה שטוב לקבוצה. כולם רוצים לשחק הרבה, אני בר מזל שאני במכבי וכאשר אתה משחק אתה רוצה לשחק הכי טוב שיש".

בכורה חלשה למאלט ב-51:87 של מכבי ת"א על לאשקו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully