וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון בכורה לבנאדו, אלישע לוי מתכנן מהפכה בהרכב

6.1.2012 / 10:50

בלם העבר הצטרף לצוות המקצועי: "מרגש לחזור". דוידוביץ', דגני, בוקולי, קטן וגדיר תורגלו. איציק כהן לא סובל משבר

"אמרו שמכבי חיפה לא יודעת להיפרד מכוכבים? חרזי, בנאדו וקייסי הם ההוכחה שכן. לכולם ברור שראובן עטר יחזור יום אחד לקריית אליעזר, אז כנראה שהמבקרים טועים". כך אמרו אמש במכבי חיפה בעקבות הצטרפותו של אריק בנאדו לצוות המקצועי של המועדון. לאחר שחזר למועדון אחרי שהות ממושכת בארצות הברית, החל בנאדו היום (שישי) רשמית את תפקידו כשהיה שותף לאימון הראשון תחת אלישע לוי.

"אני מתחיל דרך חדשה", אמר בלם העבר של המועדון לאתר הרשמי במהלך אימון הבכורה שלו. הרגשה טובה מאוד, זה די מרגש מבחינתי. אני חוזר בתפקיד אחר, גדלתי במועדון הזה ואני שמח לחזור אליו. מכבי חיפה מוכיחה לא בפעם הראשונה שהיא יודעת לשלב את שחקני העבר שלה בצורה יפה, בשנים האחרונות זה הולך ומתגבר וזה דבר מבורך שיכול רק לעשות טוב למועדון. אני אהיה חלק מהצוות המקצועי, אעשה כל מה שאלישע ירצה ואנסה לעזור".

במועדון רואים בבנאדו, שאמור לתרום מניסיונו לטובת שיפור משחק ההגנה של הקבוצה, דמות שאמורה לתרום לחיבור בין השחקנים הצעירים לותיקים. "לבנאדו יש את האישיות שמתאימה לתפקיד הזה וזה, במונחים של מכבי חיפה, חשוב יותר מכל דבר אחר".

כפי שפורסם אתמול, מרלון דה חסוס שסוכנו קיבל שלשום הודעה לחפש קבוצה אחרת, חתם באמלק האקוודורית, שם ישתף פעולה עם אקס אחר של הירוקים, הפרגוואי דנטה לופס. "לא החתמנו את הבלם ג'ון נבראס בגלל פגיעה בברך, אבל מסתבר שדווקא דה חסוס היה היחיד שלא התאקלם מבין השניים", אמר גורם מקצועי במועדון. "מלכתחילה זאת הייתה טעות. לא היינו צריכים להחתים אותו". דה חסוס שותף העונה בחמישה משחקים לאחר שהגיע רגע לפני סגירת חלון ההעברות. לאחר שלא הספיק להתאקלם קיבל שלשום את ההודעה על כך שעליו לעזוב. בחיפה ממשיכים להעריך שולדימיר דבאלישווילי שמבוקש בפולין לא יעזוב, לאחר שבתחילת השבוע החליט אלישע לוי כי הוא מעוניין שהחלוץ ימשיך.

עסקת אדין צוצאליץ' אמורה להתממש אם קבוצתו ביוון תסכים להצעה של מכבי חיפה, שמוכנה לשלם כ-350 אלף יורו תמורתו. כזכור, ביום שלישי פנתה חיפה רשמית לסוכנו של הקשר הבוסני, שיפרה את ההצעה ובכך קידמה את המשא ומתן, שנעצר לפני מספר חודשים. למרות ההתקדמות בעסקה, בחיפה לא פוסלים אפשרות להחתים את הקשר האחורי האוקראיני ארתור נובוטרייסוב, שיגיע כנראה בתחילת השבוע.

אם אלישע לוי יחליט להחתים שני שחקני הגנה, יוריצה בוליאט ישוחרר. המאמן מתלבט מאוד בנוגע לבוליאט, בעיקר משום שהוא סבור שהבלם מסוגל להציג יכולת טובה בהרבה. אם יוחתם שחקן אחד שמסוגל לשחק בשתי עמדות, בוליאט לא ישוחרר. שם נוסף שעלה אתמול הוא משה אוחיון, קשרה של לגיה ורשה שחוזר לישראל ואמור לנהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים. שגריר נוסף שאמור לחזור לארץ ובחיפה בודקים את האופציה לגביו הוא זאב חיימוביץ'. שחקן בקבוצה הגיב אתמול על השמות הרבים שעולים בימים האחרונים לחיזוק הקבוצה. "לא משנה את מי יביאו, העיקר שלא יפלו שוב עם הרכש. סבלנו עם זה מספיק העונה".

הקבוצה עורכת הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק בשני מול סכנין. מוחמד גדיר תורגל גם הפעם בחוד (ללא ויאם עמאשה הפצוע שנטש הבוקר את האימון) לצד אלון תורג'מן, ונראה כי צפויה מהפכה אמיתית בהרכב. ניר דוידוביץ' יחזור לשער במקום בויאן שראנוב. יוריצה בוליאט תורגל כבלם וצפוי לפתוח בעמדה זו לצד איציק כהן, כשאוראל דגני תורגל כמגן ימני. אגב, גם איציק כהן נטש את האימון היום אחרי שנפגע בידו. כהן עבר צילום בבית החולים והתברר שהוא לא שבר את היד, אך הבלם סובל מכאבים עזים ומחר יתברר אם הוא יפתח בהרכב. גם גוסטבו בוקולי נמצא בתמונת ההרכב והוא אמור לשחק לצדו של סיידו יאיא. אייל גולסה (החלים) ויניב קטן (מתאושש מפציעה), צפויים לפתוח.

ההרכב שתורגל: ניר דוידוביץ'; אוראל דגני, איציק כהן, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, יניב קטן, אייל גולסה; אלון תורג'מן, מוחמד גדיר.



מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully