וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרלון דה חסוס חתם באמלק האקוואדורית

5.1.2012 / 23:27

חלוץ מכבי חיפה, שקיבל הוראה לחפש קבוצה, עוזב את ישראל לטובת חוזה לשנה במולדתו. משה אוחיון הוזכר כמועמד

מרלון דה חסוס, ששוחרר רשמית השבוע ממכבי חיפה, מצא קבוצה חדשה. החלוץ בן ה-20 ישחק בקבוצת אמלק האקוואדורית, שהודיעה רשמית על החתמתו לעונת 2012. דה חסוס, שחתם לעונה אחת, ארז כבר אתמול (רביעי) את חפציו האישיים ממתחם האימונים לאחר שבתחילת השבוע קיבל סוכנו הודעה כי עליו לחפש קבוצה והוא אינו בתוכניות של הירוקים. אגב, דה חסוס ישתף פעולה באמלק עם אקס אחר של מכבי חיפה, הפרגוואי דנטה לופס.

דה חסוס הגיע למכבי חיפה רגע לפני סגירת חלון ההעברות בקיץ, אך התקשה להתאקלם, רשם רק חמש הופעות ליגה ולא כבש שער. ברוב הזמן בישראל הוא נאבק בפציעות והתקשה להציג יכולת מרשימה. עם עזיבתו הרשמית, לירוקים יש כעת מקום בסגל להחתמת זר נוסף בחלון ההעברות בינואר. בנוסף, העזיבה של דה חסוס אמורה לחזק את מעמדו של מוחמד גדיר, שהתבקש להישאר בסגל.

לגבי ולדימיר דבאלישווילי, בחיפה אישרו ביום ראשון כי הם מעוניינים שהשחקן יישאר עד תום העונה בקבוצה והיו מוכנים שיחתום לעונה נוספת כדי למכרו בקיץ ברווח. מנגד, בפולין פורסם היום (חמישי) כי פולוניה ורשה, קבוצתו של אבירם ברוכיאן, רוצה לצרף את הגאורגי.

בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק ובשבועיים הקרובים ינסו לסגור את צירופו של הבלם/קשר הבוסני אדין צוצאליץ', שחקנה של פאניוניוס היוונית. בחיפה מוכנים לשלם תמורתו סכום הנע בין 300-400 אלף יורו ואם היוונים יאשרו את העסקה, צוצאליץ' יוחתם ללא מבחנים. במקביל, גם האוקראיני ארתור נובוטרייסוב אמור להגיע בשבוע הבא למבחנים בקבוצה.

למרות המגעים עם שני הקשרים האחוריים נודע כי בימים האחרונים חיפה בדקה גם את אופציית משה אוחיון, ששוחרר רשמית מלגיה ורשה והפך לשחקן חופשי. גורם במועדון אמר: "שמו של אוחיון עלה כמו שמות של קשרים אחרים". כידוע, בית"ר ירושלים מתכוונת לפתוח במגעים עם הקשר בן ה-28.

דבאלישווילי יעזוב את מכבי חיפה לפולין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully