וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:5 את גראנדה

בנזמה (צמד), ראמוס, היגואין ורונאלדו סידרו לבלאנקוס יתרון שש נקודות מברצלונה. 0:0 לסימאונה ואתלטיקו מול מלאגה

אוהדי הכדורגל הספרדי יצאו לפגרת החורף עם משחקי הגביע וחזרו ממנה עם אותו מפעל, אבל הערב (שבת) חזר הדבר האמיתי - הליגה. המוליכה ריאל מדריד הביסה 1:5 את גרנאדה ופתחה פער זמני של שש נקודות מברצלונה, בעוד אתלטיקו מדריד והמאמן החדש דייגו סימאונה יצאו למלאגה וסיימו רק ב-0:0. דודו אוואט שמר על שער נקי ב-0:0 של מאיורקה בחוץ מול לבנטה, כשלעומתו תומר חמד כלל לא שותף.

ריאל מדריד - גרנאדה 1:5

הבלאנקוס חזרו מהפגרה בדיוק כמו שיצאו אליה ורשמו ניצחון שני ברציפות ו-12 ב-13 משחקי הליגה האחרונים, פרט להפסד 3:1 לברצלונה בקלאסיקו. צמד של קארים בנזמה ושערים של סרחיו ראמוס, גונסאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו הוביל את ריאל מדריד ל-1:5 מרשים מאוד על גרנאדה החלשה, שכבר הצליחה לאזן בדקה ה-22 מנגיחה של מיקל ריקו. הבלאנקוס עם 43 נקודות והגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות, לפני המשחק של ברצלונה מחר מול אספניול.

ריאל מדריד עלתה ליתרון בדקה ה-19 כשדאבל פס בין כריסטיאנו רונאלדו למסוט אוזיל נגמר בבישול נהדר של האחרון עם העקב לקארים בנזמה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. גרנאדה הצליחה למצוא את השוויון המפתיע בדקה ה-22 כשהגבהה של איקצ'וקו אוצ'ה מצאה את מיקל ריקו, שברח מהמגן שלו עם צעד אחורה ונגח פנימה את ה-1:1. הבלאנקוס לא נבהלו ומצאו את השני בדקה ה-34 כשקרן של מסוט אוזיל מצאה את סרחיו ראמוס, שנגח מצוין מ-11 מטר פנימה את ה-1:2.

השלישי הגיע בפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-47, כשמהלך נהדר של מרסלו נגמר בבישול שלו לגונסאלו היגואין, שבעט נהדר לפינה הרחוקה וקבע 1:3. בדקה ה-50 הצליחה ריאל לכבוש את הרביעי כשמסירה ארוכה של אוזיל מצאה את בנזמה, שהשתלט נהדר על הכדור ובעט מ-12 מטר לפינה כדי לקבוע 1:4. בדקה ה-89 הצליחה ריאל לכבוש את החמישי כשמסירת רוחב של לסאנה דיארה מצאה את קאקה, שפירגן לרונאלדו, שבעט בקלות פנימה את ה-1:5.

מלאגה - אתלטיקו מדריד 0:0

מאמנה החדש של אתלטיקו דייגו סימאונה גרר לא מעט התעניינות אבל גם הארגנטינאי ששימש בעבר כקפטן הקבוצה וזכה איתה בדאבל ב-1996 לא הצליח לעורר התלהבות בקרב שחקניו וסיים בתיקו שלא מסתדר בינתיים עם המטרה של ראשי המועדון להגיע למקום הרביעי. מול מלאגה, ששמטה יתרון 0:2 על ריאל מדריד בגביע והפסידה בצורה מאכזבת למדי, אתלטיקו מיעטה להגיע להזדמנויות. מלאגה, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, החזיקה בכדור וניסתה יותר, אך דייגו בונאנוטה, רונדון וחבריו לא היו מספיק חדים. בעקבות התיקו, מלאגה עולה למקום השישי ואתלטיקו נותרת עשירית.

לבנטה - מאיורקה 0:0

דודו אוואט פתח בהרכבה של האורחת והצליח לשמור על שער נקי מול הצפרדעים המצטיינים בביתם העונה. לבנטה ניצחה בשישה משבעת משחקי הבית הקודמים שלה, אבל הפעם לא מצאה את הדרך מול ההגנה של מאיורקה, שאף הייתה עדיפה והגיעה למספר מצבים טובים. תומר חמד ישב על הספסל ולא שותף הפעם, למרות שחלוץ הרכש מרווין אוגונג'ימי עדיין לא נכלל בסגל. אולי בשבוע הבא מול ריאל מדריד הוא יקבל צ'אנס מחודש.

משחקים נוספים:

ראסינג סנטאנדר - סראגוסה 0:1
לראסינג: ברנרדו אספינוסה (45)

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully