וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* לוס אנג'לס גלאקסי השאילה לנירנברג הגרמנית את הבלם עומאר גונזאלס (23) לחודשיים. בלמה של נבחרת ארצות הברית נבחר בעונה החולפת לשחקן ההגנה של השנה ב-MLS וזכה עם קבוצתו באליפות.

* קשר בית"ר ירושלים לשעבר, מילובאן מירוסביץ', חתם בקולומבוס קרו האמריקאית. לקשר בן ה-31 23 הופעות ו-3 שערים בנבחרת צ'ילה.

* הקשר הדני דניאל ינסן חתם לעונה וחצי בנובארה האיטלקית. הקשר בן ה-32 סיים את חוזהו בורדר ברמן בקיץ האחרון ומאז חיפש קבוצה חדשה. הוא חתם אחרי תקופת מבחנים מוצלחת אצל העולה החדשה לסרייה A.

* שחקן נוסף שהצטרף לנובארה הוא החלוץ בן ה-30 אנדראה קראצ'יולו, שהושאל מגנואה אחרי שמיעט לקבל הזדמנויות אצל האחרונה.

שמועות

* חלוץ באיירן מינכן, איביצ'ה אוליץ', עשוי להצטרף ללאציו בקיץ אחרי שכבר הודיע שלא יישאר בקבוצה הגרמנית אחרי שחוזהו הנוכחי יסתיים. לאציו צפויה להציע לו כ-2 מיליון יורו לעונה אחרי ההצלחה הגדולה שלה עם מירוסלב קלוזה, שהגיע אליה בקיץ האחרון בנסיבות דומות.


* דיווחים באנגליה: טוטנהאם וצ'לסי מתעניינות ברכישת קשר יובנטוס ונבחרת סרביה, מילוש קראסיץ'. הגברת הזקנה לא תערים קשיים על שחרור שלו במידה שתקבל הצעה הולמת. סוכנו של הקשר סיפר שגם אינטר ופנרבחצ'ה הביעו בו עניין.

* העיתון הפורטוגלי "רקורד" מדווח שבנפיקה מעוניינת לרכוש מאתלטיקו מדריד את הקיצוני הימני אדוארדו סאלביו, ששיחק אצלה כמושאל בעונה שעברה.

* האם לוקה טוני סיים את הפרק האירופאי שלו? על פי דיווחים באיטליה מונטראול איפקט וסיאטל סאונדרס, שתיהן מליגת ה-MLS, מעוניינות בחלוץ בן ה-34 לקראת העונה החדשה שתתחיל במארס.

* "מארקה" הספרדי מדווח שריאל מדריד עשויה להשאיל לדורטמונד את הקשר נורי שאהין כחצי שנה אחרי שהוא הגיע אליה מהקבוצה הגרמנית. שאהין מתקשה בינתיים למצוא את מקומו אצל הבלאנקוס.

* מגן שטוטגרט ונבחרת חוף השנהב, ארתור בוקה, החליט לא להאריך את חוזהו בקבוצה הגרמנית והוא נמצא על הכוונת של קבוצות רבות באנגליה וברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully