וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: למתנדבים אסור "להשוויץ" בפייסבוק

לפי ההנחיות שקיבלו מהוועדה המארגנת, 70 אלף המתנדבים במשחקים האולימפיים לא יוכלו לכתוב על זה, בטח שלא לצלם

70 אלף המתנדבים שנבחרו על ידי הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בלונדון, קיבלו לאחרונה הנחיות באשר לשימוש ברשתות אינטרנט חברתיות תוך כדי עיסוקם בעבודה בארגון המשחקים. לפי ההנחיות, למתנדבים אסור לפרסם מידע בפייסבוק וברשתות האחרות אודות תפקידם במשחקים האולימפיים, ובטח שלא לפרסם תמונות וקטעי וידאו מהאזורים שבהם מתקיימים המשחקים. למתנדבים אסור לכתוב על ספורטאים שראו ובכלל על סלבריטאים, ואפילו לא על מקום הימצאותם ברחבי הבירה הבריטית.

לפי ההנחיות, הדבר היחידי שמותר למתנדבים לעשות ברשתות החברתיות הוא לספר שהם אכן מתנדבים, אבל לא יותר מזה. בהנחיה היה כתוב שכל מתנדב שרוצה לפרסם פרטים מעבר, יהיה חייב לקבל אישור מצוות התקשורת של הוועדה המארגנת.

המתנדבים במשחקים האולימפיים עוסקים במגוון תפקידים מביקורת כרטיסים, דרך עבודות סדרנות ועד לצוותי עזרה ראשונה. בתקשורת הבריטים טוענים כי חלק מההחלטה של הבריטים נובעת מהעובדה שרשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר הזיקו לא מעט בשנים האחרונות בגלל ספורטאים שהשתמשו בהם כמו למשל שחקני נבחרת הראגבי אחרי ההפסד בגביע העולם בניו זילנד וקופץ המשולשת פיליפס אידוו לפני אליפות אירופה האחרונה. מצד שני, כנראה שגם בוועד האולימפי חוששים מפרסומים של תמונות וקטעי וידאו ללא זכויות. בנוסף, חלק מההנחיות נובעות מהנחיות אחרות הקשורות לביטחון, ונועדו כדי למנוע מהציבור הרחב לדעת על הימצאותם של ספורטאים וסלבריטאים במקומות מסויימים.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully