וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומוניה ניקוסיה הודיעה: דדי בן דיין מצטרף

5.1.2012 / 18:00

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן חובר ליובל שפונגין בשורות הקבוצה הקפריסאית אחרי שהסדיר את ענייניו מול הפועל ת"א

אומוניה ניקוסיה הקפריסאית הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של המגן דדי בן דיין, כפי שנחשף בוואלה! ספורט. המועדון הודיע: "הגענו לסיכום בעל פה עם בן דיין והשחקן יגיע לקפריסין לשלבים האחרונים בתהליך הצטרפותו לקבוצה". ההודעה הגיעה לאחר שבן דיין השלים את ענייניו הכספיים מול הפועל תל אביב וקיבל את השחרור להצטרף לסגנית אלופת קפריסין ללא תמורה, כפי שדרשה הקבוצה. הוא צפוי לנחות כבר ביום שישי בקפריסין לבדיקות רפואיות וחתימה רשמית על החוזה.

אומוניה היא מחזיקת הגביע הקפריסאי שזכתה בעבר ב-20 אליפויות (האחרונה ב-2010). אחרי 14 מחזורים מדורגת הקבוצה במקום השני ורחוקה נקודה מהמוליכה אפואל ניקוסיה. בן דיין יחבור באומוניה לישראלי הנוסף של הקבוצה, המגן הימני יובל שפונגין.

בן דיין, 33, החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ועבר ממנה למכבי תל אביב, שם שיחק החל מ-1997 תוך שהוא זוכה בשני גביעי מדינה. בהמשך הקריירה שלו הוא נדד בין הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא והפועל באר שבע, ולפני שש שנים הוא ניסה את מזלו ב-MLS כשהצטרף לקולורדו. שנתיים לאחר מכן חזר בן דיין לארץ והצטרף למכבי נתניה. ההצלחה שלו בנתניה זיכתה אותו בזימונים לנבחרת ישראל ובמהלך 2009 הוא חתם על חוזה לשלוש עונות בהפועל תל אביב, איתה חגג דאבל. כזכור, המגן נופה מהסגל של דרור קשטן בחודש ספטמבר ומאז לא שיחק במדי הקבוצה.

לידיעה הראשונית על התעניינות אומוניה בבן דיין

השבוע פרסמנו: בן דיין על סף סיכום באומוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully