וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אומוניה ניקוסיה מעוניינת בבן דיין

27.12.2011 / 11:52

קבוצתו הקפריסאית של יובל שפונגין, שוחחה עם נציגי המגן, שצפוי לעזוב את האדומים בינואר. מרקו שולר לא צפוי להצטרף

מרקו שולר לא צפוי להגיע לישראל. הבלם אמור היה לנחות הבוקר (שלישי) בישראל על מנת לנהל מו"מ עם הפועל תל אביב במטרה לחתום בקבוצה, אך הדרישות הגבוהות שלו טירפדו את ההגעה. הבלם הסלובני של גנט בן ה-28 אמור היה להגיע כתחליף למריו פצ'אלקה או ביוואן פרנסמן ולחזק את מרכז ההגנה של הפועל, אך במידה ולא יהיו שינויים נוספים, הפועל צפויה לחפש בלם אחר.

אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, הקבוצה בה משחק יובל שפונגין, מגלה עניין במגן השמאלי של האדומים דדי בן דיין, שצפוי לעזוב את הקבוצה בינואר. בימים האחרונים שוחחו גורמים בהנהלת ניקוסיה עם נציגי השחקן ובדקו אפשרות לצרפו בחלון ההעברות הנוכחי. ככל הידוע, במהלך הימים הקרובים אמורים להימשך המגעים בין הצדדים.

אמש נרשמה התקרבות בין שי אבוטבול להפועל תל אביב. מוקדם יותר נערכה שיחה בין הקשר להנהלת הקבוצה, ובמועדון מאמינים כי בקרוב ייחתם חוזה חדש בין הצדדים, שיהיה לשביעות רצונם של אבוטבול ושל המועדון. כזכור, בקיץ נחתם חוזה שבוסס על יורו ולא על דולרים, כאשר הפועל תל אביב טענה כי הוא נחתם כך בטעות, בעוד אבוטול גרס כי אלו היו הסיכומים מלכתחילה.

בתוך כך ערכה הפועל תל אביב אימון לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. המאמן דרור קשטן הפתיע כאשר תרגל את מירקו אורמוש בהרכב במקום רועי גורדנה, ולא את אבוטבול כפי שחשבו כולם. כזכור, אורמוש כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אך בעיות בשחרורו והעובדה שהפועל סובלת מבעיית פציעות גרמו לקשטן להשאירו ואף לתרגלו בהרכב. כמוהו, גם גל שיש אמור לחזור במקום נאעל חוטבא שיירד לספסל. שאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שסיים בתיקו מול בני יהודה.

קשר הקבוצה נוסא איגייבור עבר מוקדם יותר בדיקת MRI ובה התברר כי הוא סובל מרגישות בצד הימני של המפשעה או בשפה הרפואית - חשד לקרע בשריר המקרב מצד ימין. המשמעות: הקשר ייעדר לפחות 2-3 שבועות מהמגרשים, וכמובן שלא יהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים. כמו כן, צפוי איגייבור להחמיץ גם את המשחקים מול הפועל עכו והפועל באר שבע.

(עדכון ראשון: 26.12, 14:46)

הפועל תל אביב: מריו פצ'אלקה צפוי לקנס בלבד

האדומים מעכלים עוד מעידה: "אנחנו לא מספיק טובים"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully