וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אנחנו פשוט לא קבוצה מספיק טובה"

שחקנים בהפועל ת"א אחרי התיקו נגד בני יהודה: "תמיד אחרי ניצחונות על חיפה קורה לנו משהו רע. קשטן נרדם עם החילופים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

השקט שהשתרר בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב מיד בסיום המשחק נגד בני יהודה (1:1), העיד יותר מהכל על תחושת ההחמצה של האדומים מאובדן הנקודות אתמול (שבת). בהפועל יודעים שהם לא מציגים כדורגל טוב ואחד מהשחקנים אמר: "קורה לנו משהו רע מאוד אחרי ניצחונות על מכבי חיפה". שחקן אחר הוסיף: "אנחנו פשוט לא קבוצה מספיק טובה. קשטן גם נרדם עם החילופים וזה פגע בקבוצה אתמול".

גם השוער אפולה אדל, שהיה אחד מהשחקנים הבולטים של מחזיקת הגביע, הודה שמשהו לט טוב עובר על הקבוצה. "אם המאמן אומר שאנחנו יהירים, אני מאמין לו", התייחס השוער לביקורת שקיבלו השחקנים מדרור קשטן ביום שישי האחרון. "לפעמים כשאתה מנצח את הדרבי אתה מרגיש טוב מאוד ושוכח שהדבר החשוב הוא לא לנצח בדרבי, אלא לנצח את המשחקים נגד קבוצות כמו קרית שמונה וקבוצות קטנות יותר. אלה המשחקים שמביאים את האליפות".

השוער המשיך: "אנחנו בתקופה לא טובה. איבדנו שתי נקודות חשובות בבית וזה לא טוב, אבל לפחות לקחנו נקודה אחת ונאלץ להסתפק בזה כרגע. אני לא חושב שבלעדיי הקבוצה הייתה מפסידה. מבחנתי לסגור פער של שבע נקודות זה לא הרבה, כי אם קבוצה מפסידה שניים או שלושה משחקים, הקבוצות האחרות חוזרות ישר לתמונה. לפעמים משחקים טוב ולפעמים פחות טוב, עכשיו אנחנו לא משחקים טוב. לקרית שמונה יש תקופה טובה מאד כרגע, אבל נראה מה יהיה בעוד חודשיים-שלושה. בשבילי מה שחשוב זה מה שיהיה בסוף העונה, והמטרה היא לזכות באליפות".

היום ועדת המשמעת של פצ'אלקה

מעבר לאכזבה מהתוצאות האחרונות שכללו נקודה אחת מתשע אפשריות ושער זכות בודד בשלושה משחקים, בהפועל עסוקים במספר נוסף של דברים. היום תתקיים ועדת המשמעת למריו פצ'לקה שעזב לפני כשבוע וחצי את הארץ ללא אישור. כרגע הנטייה בהפועל היא להסתפק בקנס, אך אם ימצא מחליף טוב, הבלם הסלובקי יעזוב את הקבוצה.

גם בגזרת מירקו אורמוש ונוסא איגייבור יש לאדומים צרות לא קטנות. לגבי הקרואטי, נראה שהפועל רוצה לשחררו, אך ראשיה עדיין לא הגיעו לסיכום עם השחקן על גובה הפיצויים ואם לא יהיו הבנות בין הצדדים, סביר להניח שהקשר יישאר עד סוף העונה. בעניין הניגרי, בהפועל תוהים על חומרת הפציעה ממנה הוא סובל במפשעה ולכן הוא יעבור היום צילומים ואז יתברר מתי יוכל לשוב ולשחק. בקבוצה חוששים כי הכאבים של איגייבור "התגברו" בזמן האחרון בשל רצונו לחגוג את חג המולד, אך על מנת לשלול זאת יעבור הניגרי בדיקות.

הקשר רועי גורדנה הגיב בכעס רב לחילוף שלו אתמול בדקה ה-57, לא לחץ על ידיהם של חבריו ובעט בכדור סמוך לספסל. נראה כי קשטן לא יעבור על כך לסדר היום והקשר כנראה יאבד את מקומו בהרכב במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי.

קשטן מסביר את הכישלון: "יש פציעות והסגל קצר"
יכולת חלשה הספיקה להפועל תל אביב בשביל 1:1 נגד בני יהודה
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully