וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל עלו לחצי גמר טורניר דוחא

השוויצרי הפסיד מערכה לפני שגבר 3:6, 7:5, 4:6 על אנדראס ספי האיטלקי. השור ממאיורקה ניצח 4:6, 4:6 את יוז'ני

הטניסאי המדורג 3 בעולם, רוג'ר פדרר, עלה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר דוחא בקטאר (על סך פרסים של 1.024 מיליון דולר) אבל איבד מערכה בדרך. פדרר, שהוא אלוף הטורניר מהשנה שעברה, גבר על אנדראס ספי האיטלקי (38 בעולם) 3:6, 7:5, 4:6. אחרי ששלט במערכה הראשונה, רוג'ר פדרר נשבר בתזמון רע במערכה השניה, במצב של 5:5. ספי ניצל את זה כדי לנצח את המערכה השניה. במערכה המכרעת פדרר שבר ועלה ל-3:5. האיטלקי עוד השיג נקודת שבירה בהמשך, אבל לא הצליח לנצל אותה ופדרר דהר לניצחון במשחק כולו.

פדרר יתמודד בחצי הגמר נגד ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (6 בעולם) שניצח בקלות 2:6, 1:6 את אלברט ראמוס הספרדי. לאחר משחקו של פדרר עלה לאיצטדיון הראשי רפאל נדאל (2 בעולם), שפגש את מיכאיל יוז'ני הרוסי. הספרדי ביצע לא מעט טעויות במערכה הראשונה, אבל שלט לגמרי בכמות הווינרים וזה הספיק לו כדילשבור פעם אחת ולנצח במערכה הראשונה 4:6. במערכה השניה, כשנדאל הוביל 4:5 והגיש, הרוסי כבר הוביל 15:40, אבל לא הצליח לנצל את נקודות השבירה שלו ונדאל החזיר לעצמו את המומנטום כדי לסגור עניין בשתי מערכות. נדאל יתמודד בחצי הגמר נגד גאל מונפיס הצרפתי, שגבר 2:6, 3:6 על ויקטור טרויצקי הסרבי.

בטורניר בריסביין באוסטרליה (סך פרסים של 434,250 דולר) עלה המדורג 2 ז'יל סימון הצרפתי לחצי הגמר אחרי ניצחון 6:7, 4:6 על סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני. הוא יתמודד בחצי הגמר נגד המדורג 3 בטורניר, אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שגבר על ראדק סטפאנק הצ'כי 6:4, 3:6, 3:6. בטורניר שנאי בהודו, בו ישחק ביום שישי דודי סלע ברבע הגמר, ניצח המדורג 1 ינקו טיפסרביץ' הסרבי 1:6, 3:6 את יוקי באמברי ההודי בשלב שמינית הגמר.

דודי סלע עלה לרבע הגמר בשנאי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully