וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי עזב את בני השרון/הרצליה

5.1.2012 / 18:29

המאמן החליט לעזוב לאחר שלא קיבל חיזוק. בית הלחמי מועמד להחליפו. אקוניס: "מודה על שלקח את הקבוצה במצבה הקשה"

עדי אזולאי, מאמן בני השרון/הרצליה בחודש האחרון, סיים היום (חמישי) את תפקידו לאחר פגישה עם הנהלת הקבוצה. בבני השרון רצו לגרום לזעזוע עם מינויו של אזולאי לפני כחודש, ולמרות הניצחון במשחק הבכורה שלו, רשמה הקבוצה ארבעה הפסדים נוספים, כשבשלושת המשחקים האחרונים הובסה בצורה קשה.

"נפגשתי ביום שלישי עם אלדד אקוניס וביקשתי ממנו חיזוק לקבוצה, היום הבנתי שאי אפשר לחזק, אז החלטתי לעזוב", הסביר אזולאי את החלטתו לוואלה! ספורט, "אין לי שום טענות כלפי אף אחד, אני חושב שהסגל הזה הוא לא מספיק טוב כדי להצליח".

יו"ר בני השרון/הרצליה, אלדד אקוניס חיזק את דבריו של אזולאי ואמר הערב: "אני מודה לעדי על עבודתו המסורה במועדון ועל כך שהוא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד המאמן במצב הקשה בו הקבוצה הייתה. עדי השקיע מאמצים רבים על מנת לחלץ את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. עדי הרגיש שבמצב הנוכחי וללא שינויים משמעותיים בסגל, הוא לא יוכל לחלץ את הקבוצה ממצבה הנוכחי. הנהלת הקבוצה תפגש בשעות הקרובות עם הבעלים לני רקנאטי ובפגישה זו יוחלט על הצעדים להמשך העונה."

אזולאי הוא המאמן השני שעוזב את הקבוצה השנה אחרי רועי חגאי, שפתח את העונה עם הקבוצה. מי שמועמד להחליף את אותו הוא אריאל בית הלחמי, מאמנה של הקבוצה בעבר, שמאמן כיום במסגרת האקדמיה של איגוד הכדורסל. שמות נוספים שעלו כמועמדים אפשריים הם שמם של רוני בוסאני, ורוני קאן, מאמנה של קבוצת הנוער של בני הרצליה, שלו הוצעה הקבוצה באמצע העונה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully