וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן ייצא לסבב פגישות עם הליגיונרים

5.1.2012 / 15:16

מאמן הנבחרת נפגש עם נאתכו, ובהמשך הוא יטוס לאנגליה, בלגיה וקפריסין כדי ללמוד את שיטות המשחק בקבוצות

אלי גוטמן מתחיל לעבוד. אחרי מסיבת העיתונאים המתוקשרת שבה הצהיר כי החלום שלו לעלות למונדיאל, המאמן הלאומי הטרי החל בסבב פגישות ושיחות עם שחקני הנבחרת. גוטמן בחר להמשיך את פגישותיו עם השגרירים ששוהים כרגע בארץ, כאשר הראשון הוא ביברס נאתכו, שחקנה של רובין קאזאן שהתאמן תחתיו בהפועל תל אביב, ועוד קודם לכן הוא נועד עם איתי שכטר וערן זהבי.

במסגרת ההכנות למשחק הידידות נגד אוקראינה ב-29 בפברואר, ייצא גוטמן לאנגליה כדי להיפגש עם יוסי בניון, טל בן חיים ודקל קינן, לקפריסין כדי לראות את יובל שפונגין ולבלגיה כדי לשוחח עם אליניב ברדה, רמי גרשון, ליאור רפאלוב ודור מלול. המטרה של סבב הפגישות היא כדי ללמוד את שיטת המשחק בקבוצות כדי להתאים בסופו של דבר שיטת משחק לנבחרת.

במהלך מסיבת העיתונאים שקיים, גוטמן הזכיר במסיבת העיתונאים שקיים שיחות שערך עם השחקנים הבכירים. "הדבר החשוב ביותר מבחינת שחקנים, זה ששוחחתי בטלפון גם עם טל בן חיים, יוסי בניון ודודו אוואט, ואמרתי להם שחשוב שחדר ההלבשה יהיה נקי ונטול אגו. אנחנו נמצא את הפוזיציות הבעייתיות, ואנחנו נדאג שהנבחרת תעמוד כקבוצה במשימות שלה".

כידוע, נבחרת ישראל הוגרלה לשחק במוקדמות הגביע העולמי בבית אחד עם פורטוגל, רוסיה, צפון אירלנד, לוקסמבורג ואזרבייג'אן. הנבחרת תחל את הקמפיין ב-7 בספטמבר עם משחק חוץ נגד אזרבייג'אן ותנעל אותו בבית מול צפון אירלנד.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully