וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "ההתקפה שלנו הייתה טובה, אבל ההגנה רעה"

מאמן הניקס הצליח לאבחן את הבעיה של קבוצתו אחרי ההפסד הביתי 118:110 לשארלוט. לברון מרגיע: "הקרסול שלי בסדר"

אחרי שבשנה שעברה תירצו במדיסון סקוור גארדן את הגעתו המאוחרת של כרמלו אנתוני כסיבה לסוויפ שחטפו מבוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף, העונה הציפיות מהניקס היו להתברגות אמיתית בצמרת המזרח, אלא שפתיחת העונה של הניו יורקרים מחזירה את הזיכרונות מהשנים הכושלות של הקבוצה מהתפוח הגדול.

הלילה (בין רביעי לחמישי) צנחה הקבוצה של מייק ד'אנטוני למאזן של 4:2 אחרי הפסד ביתי 118:110 לשארלוט, למרות חזרתם להרכב של אמארה סטודמאייר ואימאן שומפרט.

"ההתקפה שלנו הייתה טובה, אבל ההגנה רעה", סיכם ד'אנטוני. "הרוטציות ההגנתיות שלנו לא היו קיימות, ואנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בתחום הזה, למרות שחייבים לתת קרדיט לבובקאטס".

כוכב המשחק היה בוריס דיאו, שלהט מול מאמנו לשעבר בפיניקס עם 27 נקודות והסביר בסיום: "בדרך כלל אם אני קולע הרבה נקודות זה קשור לקבוצה שלי, כי אני מנסה להתאים את עצמי להגנה של היריבה. ואני אוהב לשחק נגד קבוצות כאלה".

מיאמי התאוששה במהירות מההפסד לאטלנטה עם 83:118 קליל על אינדיאנה, אבל מה שמעסיק את ההיט כרגע הוא מצב בריאותם של לברון ג'יימס ודווין וויד. הראשון סובב את הקרסול במהלך המשחק אותו סיים עם 33 נקודות ו-13 אסיסטים, והשני לא התלבש ועשוי להיעדר גם במפגש החוזר מול ההוקס הלילה.

"כשאתה חווה כל כך הרבה נקעים בקרסול כמוני אתה יודע באותו רגע בדיוק מה קרה", אמר לברון. "אז שמחתי שהצלחתי לסיים את המשחק ולעזור לקבוצה להשיג ניצחון איכותי. כרגע מצב הקרסול שלי הוא בסדר, אולי הוא יתנפח קצת בטיסה לאטלנטה".

מיאמי פירקה את אינדיאנה, שארלוט הביכה את הניקס, דאלאס מתאוששת

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully