וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסביין: אנדראה פטקוביץ' הודחה ברבע הגמר

הגרמניה הפסידה לקאיה קאנפי 6:1, 7:6, סקיאבונה גברה על ינקוביץ' וקלייסטרס על בנסובה. סאבין ליזיקי פרשה באוקלנד

אחרי שסמנתה סטוסור הודחה, נותרה אנדראה פטקוביץ' כמועמדת הבכירה לזכות בטורניר בריסביין שבאוסטרליה (פרסים בסך 655 אלף דולר). הטניסאית הגרמנית שהופיעה לטורניר כמדורגת שנייה ועשירית בעולם הודחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בשלב רבע הגמר. פטקוביץ' נכנעה מול קאיה קאנפי האסטונית (34 בעולם) 6:1, 7:6 במשחק שנמשך שעה וארבעים דקות.

במשחק המקביל על הכרטיס לחצי הגמר העפילה פרנצ'סקה סקיאבונה לארבע האחרונות. האיטלקיה המצוינת שמדורגת 11 בעולם הפסידה את המערכה הראשונה לילנה ינקוביץ', אבל ניצחה את המערכה השנייה 2:7 בשובר שוויון ובמערכה השלישית היא סיימה עם 3:6 שהושלם תוך קצת פחות משלוש שעות. האיטלקיה וקאנפי ייפגשו בחצי הגמר.

במפגש המקביל תפגוש דניאלה האנטוחובה את קים קלייסטרס. הבלגית גברה בקלות 3:6, 2:6 על איבטה בנסובה. בטורניר הגברים ז'יל סימון העפיל לחצי הגמר אחרי שגבר 6:7, 4:6 על סנטיאגו חיראלדו.

בטורניר אוקלנד שנערך בניו זילנד (220 אלף דולר) נאלצה המדורגת ראשונה סאבין ליזיקי לפרוש בגלל פציעה בבטן במהלך משחק שלה מול אנג'ליקה קרבר הגרמניה (32 בעולם). ליזיקי הפסידה 6:4 את המערכה הראשונה ובמצב של 3:4 לקרבר היא הודיעה על פרישה. קרבר תפגוש בחצי הגמר את פלאביה פנטה שניצחה 2:6, 1:6 את אלנה וסנינה. בחצי הגמר המקביל ייפגשו סבטלנה קוזנצובה (4:6, 3:6 על שרה אראני) וז'י ז'נג (2:6, 3:6 על לוסי הרדאקה).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully