וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: אסי גלבוע הדיחה את הפועל הרצליה

מוליכת ליגה א' צפון בסיבוב ח' עם 0:2. גם כפר סבא (0:2 על אשקלון) ומכבי ב"ש (1:2 על הכח) עלו. רשימת העולות בפנים

משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה הושלמו הערב (רביעי) עם מיני הפתעה. אסי גלבוע, מוליכת ליגה א' צפון, הדיחה את הפועל הרצליה, נועלת הטבלה בלאומית, עם ניצחון חוץ 0:2. גם הפועל כפר סבא (0:2 על הפועל אשקלון) ומכבי באר שבע (1:2 על הכח עמידר רמת גן) העפילו לסיבוב ח', בו יצטרפו למעגל המשחקים 16 קבוצות ליגת העל. משחקי סיבוב ח' יתקיימו ב-7 וב-8 בפברואר. מלבד קבוצות ליגת העל, ישחקו בסיבוב ח' 10 קבוצות מהליגה הלאומית, חמש קבוצות מליגה א' ונציגה אחת מליגה ב', מ.ס כפר קאסם.

רשימת העולות המלאה: בית"ר תל אביב רמלה, בני לוד, מכבי יבנה, הפועל עפולה, הפועל נצרת עילית, מ.ס כפר קאסם, הפועל רמת גן, בית"ר כפר סבא, מכבי הרצליה, מכבי אום אל פאחם, סקציה נס ציונה, הפועל ירושלים, אסי גלבוע, מכבי באר שבע, הפועל כפר סבא.

הפועל הרצליה - אסי גלבוע 2:0

הקבוצה של בני טבק, שניצחה רק פעמיים העונה בליגה, הוכיחה כי מיקומה בתחתית הליגה הלאומית אינו מקרי. למעשה, הרצליה היא הקבוצה היחידה בסיבוב ז' שהודחה על ידי יריבה מליגה נמוכה יותר. עידו אליהו כבש את השער הראשון בדקה ה-23 ובר קרסנר סגר עניין בדקה ה-72, דווקא בעיצומו של לחץ מקומי. אסי גלבוע שמוליכה בבטחה את הטבלה בליגה א' צפון, תנסה להמשיך בעונה המופלאה שלה גם בגביע.

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 0:2

כפר סבא לא מצליחה להתרומם העונה בליגה, אבל כשהיא פוגשת את אשקלון קורים לה דברים טובים. בליגה זה נגמר ב-0:1 וגם בגביע, ידם של הירוקים הייתה על העליונה. שוער אשקלון, דרגאן סטויקיץ', היה מצוין, אבל טעות חמורה שלו סידרה שער קל לגיא מלמד בדקה ה-51. שי דוד נגח את השער השני כעבור 10 דקות לאחר בישול נהדר של וויליאם אווסו. כפר סבא בסיבוב ח'. אשקלון תסתפק בליגה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי באר שבע 2:1

הקבוצה מהמקום ה-15 בלאומית הפתיעה את התשיעית עם ניצחון חוץ. אחרי 75 דקות מאופסות, המשחק התעורר לרבע שעה מרתקת. אקקי מיקוצ'דזה העלה את האורחים ליתרון שהחזיק חמש דקות עד שהמחליף עומר רפס דחק מקרוב את השוויון. הארכה? הצחקתם את יוסי אלקיים. הקשר שלח כדור חופשי נפלא חמש דקות לסיום ושלח את הקבוצה הדרומית לסיבוב ח' עם תקוות וחלומות לדרבי.

מה עוד קרה בסיבוב ז' של גביע המדינה?

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully