וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: פאטו קלקל את הבכורה של קרלו אנצ'לוטי

הברזילאי המבוקש בסן ז'רמן כבש ב-0:1 של מילאן על היריבה הצרפתית במשחק שנערך בדובאי. גאטוסו חזר למגרשים

קרלו אנצ'לוטי ערך היום (רביעי) את הבכורה כמאמן פריס סן ז'רמן שהפסידה 1:0 למילאן במשחק ידידות שנערך בדובאי, שם שתי הקבוצות עורכות מחנה אימונים. עבור אנצ'לוטי היה זה מפגש פיקנטי מול הקבוצה בשורותיה סיים את הקריירה והדריך אותה כמאמן במשך שמונה עונות רצופות. פרט פיקנטי נוסף הוא שמי שקלקל את הבכורה לאיטלקי הוא פאטו, שכבש את השער הניצחון בדקה הרביעית. פאטו, כזכור, נמצא חזק בתוכניות הרכש של סן ז'רמן.

הברזילאי כבש מקרוב בפתיחה לאחר בישול של זלאטן איברהימוביץ'. בהמשך אנטוניו נוצ'רינו בעט כדור חופשי למשקוף. סן ז'רמן השתלטה על המשחק במחצית השנייה והברזילאי ננה הגיע לשני מצבים נפלאים, אבל סחט הצלות מכריסטיאן אביאטי. שער נוסף של ננה מנקודת הקרן נפסל והטורקי מבלוט ארדינג מצא גם הוא את המשקוף.

מאמן מילאן מסימילאנו אלגרי החליף לאחר ההפסקה את כל ההרכב והרגע המרגש היה חזרתו למגרשים של ג'נארו גאטוסו, ששב אחרי חצי שנה לאחר פציעה קשה בעינו. גם פיליפו אינזאגי הוותיק, ששוקל לעזוב, שיחק 45 דקות.

מילאן תפגוש ביום ראשון את אטאלנטה עם חזרת הסרייה A מפגרת חג המולד. אנצ'לוטי יערוך בכורה רשמית באותו היום במשחק הגביע של סן ז'רמן מול סן קולומבאן החובבנית.

לאנצ'לוטי יש סיכוי להצליח בסן ז'רמן?

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully