וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תערער על הפחתת הנק': "זה גזר דין מוות"

4.1.2012 / 19:51

במועדון קיבלו קשה את ההחלטה הדרמטית: "נזק בלתי הפיך. בית הדין נתן לגיטימציה לאוהדים מסוימים לפרק לנו את הקבוצה"

בית הדין הורה הערב (רביעי) על הפחתת שתי נקודות בפועל לבית"ר ירושלים בשל הנהמות הגזעניות של אוהדיה לעבר חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. בנוסף, נקנסה הקבוצה ב-30 אלף שקלים בפועל. בכך למעשה, הפעיל בית הדין עונש על התנאי שניתן בחודש אפריל 2011 ולא התחשב בבקשת הקבוצה לסגור שלא להפעיל את העונש ולהסתפק בסגירת היציע המזרחי.

הדיין דוד לב כתב בהחלטתו כי בית"ר לא עשתה מאמץ כן כדי להשתלט על המתפרעים וטען: "נראה לי כי האחראים השלימו עם הקריאות הגזעניות". לפיכך, החליט לב להפעיל את עונש התנאי. בית"ר ירושלים כבר החליטה כי תערער על העונש. השחקנים והצוות המקצועי שהו בזמן ההחלטה בערב גיבוש בביתו של לירון דיאמנט וקיבלו בהלם את ההודעה. שחקנים ביקשו להפסיק את ערב הגיבוש וללכת הביתה, אך אחרי חצי שעה החליטו להמשיך בערב כדי להרים את המוראל כשחלק מהשחקנים אף שרו בקריוקי.

בבית"ר אמרו לאחר העונש: "זה גזר דין מוות עבורנו. האוהדים שעושים את זה מנסים לפרק את הקבוצה ובית הדין היום נתן להם לגיטימציה לכך. מבחינתנו שיעצרו את האוהדים כי לפגוע בבית"ר בשיטה הזו זה נזק שעלול להיות בלתי הפיך ואף להוריד אותנו ליגה. אנחנו לא מבינים ולא מאמינים להחלטת בית הדין. זאת אטימות לקבל החלטה כזו ולהעניש מועדון ששם את המלחמה בגזענות בראש סדר העדיפויות שלו. בית"ר תפעל נגד אותם אוהדים שמנסים להזיק לקבוצה ולפרק אותה ותגיש תביעות אזרחיות כנגד המתפרעים וכנגד כי מי שיזיק למועדון ויפגע בו".

אחד משחקני הקבוצה אמר: "כבר התרגלנו, אין לנו ציפיות. זה גזר דין מוות עבורנו. נראה שהחליטו להוריד את בית"ר. שתי תוצאות התיקו מול עכו והפועל תל אביב כאילו הפכו להפסדים. גם ככה המצב שלנו קשה, ועוד החליטו לחסל את בית"ר במקום לעזור לה. שהליגה תישאר בסוף עם קרית שמונה, מכבי פתח תקוה ואשדוד. שיראו את המשחקים 3,000 צופים ושיהיו בריאים".

גורם במועדון הוסיף: "הדיין אטום. איך הוא יכול לומר שקורנפיין השלים עם הקריאות הגזעניות כששנתיים הקהל שותה לו את הדם על המלחמה הזאת והוא יוצא בליווי שוטרים מכל משחק ומפטרלים לו ליד הבית? שמים אנשים שלא יודעים את הפרטים ולא מפעילים שיקול דעת או הבנה לסיטואציה והורגים מועדון בלי לחשוב פעמיים. זה מגעיל ומוציא את כל החשק מכדורגל".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully