וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות קטאר: רפאל נדאל ורוג'ר פדרר טיילו לרבע הגמר

השור ממאיורקה ניצח 2:6, 2:6 את גרמלמאייר ויפגוש את יוז'ני, שגבר על קרלוביץ'. השוויצרי ניצח 2:6, 3:6 את זמלייה

רוג'ר פדרר ממשיך להיראות מצוין. השוויצרי, המדורג במקום השלישי בעולם, טייל הערב (רביעי) לרבע גמר אליפות קטאר הפתוחה, כשניצח בקלות 2:6, 3:6 את גרגה זמלייה, שנמצא במקום ה-116 בעולם. RF ישחק בשלב הבא מול אנדראס ספי, שעלה לרבע הגמר לאחר 5:7, 3:6 על גיירמו גארסיה לופס הספרדי והוא ישחק נגד המנצח בין רוג'ר פדרר לגרגה זמלייה.

גם רפאל נדאל המשיך בפתיחת העונה החיובית שלו, כשעלה לרבע הגמר באליפות קטאר הפתוחה מסבב ה-250 של ה-ATP (סך פרסים: מיליון דולר). השור ממאיורקה, המדורג ראשון בטורניר ושני בעולם, ניצח 2:6, 2:6 את דניס גרמלמאייר הגרמני, המדורג במקום ה-189 בעולם והשלים ניצחון שני בשני מפגשים מולו. ברבע הגמר יתמודד נדאל נגד מיכאיל יוז'ני, שניצח 2:6, 7:6 (3), 3:6 את איבו קרלוביץ'.

טניסאי בכיר נוסף שעשה את העבודה שלו בצורה מצוינת היום הוא ויקטור טרויצקי, המדורג 22 בעולם, כשניצח 6:7 (6), 1:6 את מתיאס באכינגר הגרמני (94 בעולם). טרויצקי המצוין יפגוש ברבע הגמר את גאל מונפיס, שניצח 5:7, 6:4, 5:7 את בנג'מין בקר. גם ג'ו ווילפריד צונגה, השישי בעולם ושלישי בטורניר, רשם וי גדול כשניצח 6:7 (8), 3:6 את פלאביו ציפולה האיטלקי, המדורג במקום ה-75 בעולם. צונגה ישחק נגד אלברט ראמוס הספרדי, שעלה לאחר פרישתו של אלכסנדר בוגומולוב ג'וניור.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully