וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אריק בנאדו מצטרף לצוות המקצועי

4.1.2012 / 17:49

בלם העבר צפוי לשמש אחד מעוזריו של אלישע לוי ולעבוד עם שחקני ההגנה. ורד סופסל מול הנוער, גדיר הציל את הבוגרים

הנהלת מכבי חיפה נעתרה לבקשתו של אלישע לוי לצרף לצוות המקצועי את אריק בנאדו, והוא הוא אמור להצטרף כבר בימים הקרובים לאימוני הקבוצה. בלם העבר צפוי להצטרף לצוות המקצועי כעוד אחד מעוזריו של אלישע לוי ונראה כי ייועד לו תפקיד במסגרתו יעבוד עם שחקני ההגנה והקישור האחורי, כמו במועדונים אירופיים. כזכור, לאחר הודעת הפרישה של בנאדו מכדורגל, הודיע נשיא המועדון יעקב שחר כי לאחר שבלם העבר יחזור מחו"ל הוא ימצא לו תפקיד במערכת. "אריק נענה בשמחה להצטרף לאימוני הקבוצה ואנחנו מאושרים לראות אותו בחזרה", נמסר מהמועדון. בלם העבר מסר: "אין מאושר ממני לחזור למכבי חיפה".

רק אתמול (שלישי) סיפרו שחקני ההרכב השני של מכבי חיפה כי במשך תקופה ארוכה הם לא הפסידו במשחקון פנימי לשחקני ההרכב הראשון, והיום ניצח ההרכב של אלישע לוי את קבוצת הנוער המחוזקת בבויאן שראנוב 0:1. את השער שהובקע שמונה דקות לסיום כבש החלוץ מוחמד גדיר, שהשבוע חל שינוי משמעותי בגישה אליו מצד המועדון והוחלט להשאירו ככל הנראה גם לאחר חודש ינואר.

גדיר, שהציל את הקבוצה ממבוכה לאחרונה גם במשחק מול גבעת אולגה, אמור לפתוח ביום שני מול בני סכנין כשהיום הוא תורגל לצד אלון תורג'מן. הקשר עידן ורד, לעומתו, זכה למנוחה על הספסל ושותף כמחליף. כזכור, אתמול ננזף הקשר על ידי אלישע לוי. אייל גולסה החולה לא נטל, כצפוי, חלק במשחק. הבלם יוריצה בוליאט תורגל כמגן ימני, בעוד שסארי פלאח ואיציק כהן תורגלו כבלמים. טאלב טואטחה פתח כהרגלו בצד שמאל. לוי ניסה לתרגל את עלי עוסמאן בקישור האחורי, כשלצדו פתחו סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי ודלה ימפולסקי.

בחיפה מעריכים שניתן יהיה לסגור את עסקת העברתו של אדין צוצאליץ' (23) בתוך שבועיים, אם פנאיוניוס היוונית תענה להצעה. הקשר האחורי מאוקראינה, ארתור נובוטרייסוב, אמור לנחות למבחנים ביום ראשון. לפני כשנתיים ניסתה יובנטוס לרכוש את הקשר, את המשא ומתן עם קבוצתו התפוצץ בשל פער של כחצי מיליון יורו והוא נשאר באוקראינה. לאחרונה הוצע לקבוצה החלוץ האוקראיני אנטון שניידר, שדורש כ-800 אלף דולר לעונה.

עוזר מאמן מכבי חיפה, גאורגי דרסיליה הורשע בהתנהגות בלתי הולמת וספג קנס על סך 5,000 שקל. בנימוקיו כותב הדיין עו"ד, חיים אלחדיף (אב בית הדין המשמעתי), כי כניסתו של דרסיליה למגרש אינה מותרת גם אם נסתיים המשחק. "כאשר עושים זאת לצרכי חגיגה אין מקפידים, אך כשנכנסים להתערב במה שנראה כקטטה, זו השתתפות בקטטה, תהיינה הכוונות אשר תהיינה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully