וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד הודיעה על רכישתו של מרקו רויס

כוכב גלדבאך, שהיה מחוזר על ידי ריאל ובאיירן, יחזור למועדון נעוריו בקיץ תמורת 17.5 מיליון יורו: "הבית שלי בדורטמונד"

אחד המירוצים הגדולים בכדורגל האירופי הגיע היום (רביעי) לסיומו. מרקו רויס, אולי הכוכב הגדול ביותר בבונדסליגה העונה שחוזר על ידי באיירן מינכן וריאל מדריד, סיכם את תנאיו דווקא בדורטמונד ויצטרף לאלופת גרמניה בקיץ הקרוב. "רולס רויס", כוכבה של מנשנגלדבאך, כבש מתחילת העונה 10 שערים והוסיף בישול אחד, מה שהוביל את הקבוצה של לוסיאן פאברה להיות הפתעת העונה בגרמניה ולמקום הרביעי המפתיע.

רויס אף זומן לנבחרת גרמניה לאחרונה ורשם שלוש הופעות במדים הלאומיים. אגב, הקשר יהיה שחקן הרכש הכי יקר בתולדות אחרי המועדון אחרי מרסיו אמורוסו, שנרכש מפארמה תמורת 25 מיליון יורו ב-2001.

דורטמונד תשלם כ-17.5 מיליון יורו תמורת היהלום בן ה-22, שיחתום עד קיץ 2017 ויחזור לקבוצת נעוריו, בה גדל בנוער לפני שעבר לרוס וייס אלן, ולאחר מכן למשנגלדבאך. מרקו רויס עצמו אמר בתגובה: "החלטתי לקחת צעד אחד קדימה בעונה הבאה ולשחק במועדון שנלחם על האליפות וייתן לי את האפשרות לשחק בליגת האלופות. הבית שלי הוא בדורטמונד וזו הזדמנות גדולה מאוד בשבילי לחזור לשחק שם".

המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק התייחס להעברה המפוצצת באתר האינטרנט הרשמי של המועדון: "עם החתמתו של מרקו אנחנו מביעים את התשוקה שלנו לשחקני התקפה איכותיים. אנחנו נרגשים שמרקו החליט לעבור אלינו, למרות תחרות מהמועדונים הכי גדולים באירופה". נשיא דורטמונד האנס יואכים ווצקה הוסיף: "ההעברה מומנה בכספים עודפים שהיו לנו. אנחנו שמחים שהצלחנו לצרף את מרקו, כיוון שהוא שחקן התקפי שעושה את ההבדל והוא גם ילד דורטמונד".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully