וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי אגייאר ממשיכים בהשתלטות על הפועל ירושלים

4.1.2012 / 13:11

הקבוצה של איש העסקים העבירה את המניות על שמה לאיתן גבאי, ומתכוונת לכנס אסיפה. בירושלים לא מתכוונים לוותר

האם גומא אגייאר ישתלט על קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים? לוואלה! ספורט נודע כי אנשיו של אגייאר בארץ מממשים את כוונתם להשתלט על ירושלים הלכה למעשה: בתקופה האחרונה השלימו אנשי אגייאר את העברת המניות על שמו, ואישרו אותן על שם עו"ד איתן גבאי, בא כוחו של אגייאר. משמעות העברה זו: הבעלות של אגאייר ממומשת בפועל ומעניקה לאנשיו לגיטימציה לפעולות שבכוונתם לנקוט, פעולות שמקורביו של אגייאר מגדירים כ"מימוש ההסכם בין הצדדים כפי שהוא נקבע".

כמו כן נודע לוואלה! ספורט כי אנשיו של אגייאר דורשים לכנס אסיפה כללית. המסמך שבו הם דורשים את קיום האסיפה נמסר לחברי הדירקטוריון של הפועל ירושלים, ביניהם היו"ר דני קליין, אלי גונן ודני כהן. באסיפה זו מתכוונים אנשי אגייאר למנות ארבעה דירקטורים מטעמו לדירקטוריון הפועל ירושלים, כך שהשליטה תעבור אליהם. "הדרישה לקיום האסיפה היא עניין טכני שנדרש על פי התקנון של החברה, על מנת לבצע באופן פורמלי את צירופם של דירקטורים מטעם הבעלים לקבוצה", מסבירים בסביבתו של אגייאר.

על פי תקנון החברה, האסיפה המכריעה צריכה להתקיים 21 יום לכל היותר מתאריך זימון האסיפה, כך שהתקופה הבאה היא קריטית בעבור הנהלת ירושלים הנוכחית. טרם ברור כיצד יסתיימו המאבקים החריפים בין שני הצדדים על השליטה בקבוצה, שכן אנשיו של אגאייר ובראשם דוד אבן, דורשים שינוי מהותי ומנסים לנטרל את המנדט של הנהלת הפועל הנוכחית.
עם זאת, בירושלים כבר הבהירו כי אין בכוונתם להיכנע ללא מאבק. כפי שפורסם אתמול, קיימת מתיחות רבה מאוד בין אנשי אגייאר להפועל ירושלים, כשבהנהלה מגדירים את התקופה האחרונה "מלחמה אמיתית בין שני הצדדים". בכיר בהנהלת ירושלים כבר התבטא אתמול כי "הייתה רוח מסוימת להסכם וזו לא הרוח כעת, זה לא הולך להיות פשוט. אך הפועל ירושלים לא מתכוונת להיכנע". לא מן הנמנע שהנהלת הפועל ירושלים תקיים פעולות למנוע את המהלכים של אנשי אגייאר.

בסביבתו של אגייאר אמרו הבוקר לוואלה! ספורט: "גומא נדהם מההתבטאויות המיוחסות לבכירים בקבוצה, אבל הנחה את כל נציגיו בישראל להמנע מתגובה ישירה על הדברים הללו". מקורבי אגייאר אף הוסיפו: "ההתבטאויות מעידות על התרבות הקלוקלת, ההתנהלות המגומגמת והבעיות הערכיות – כל אלו יצטרכו להיפתר גם הן בבוא העת".

בהנהלת ירושלים מבטיחים: "לא ניכנע, מנסים לאשפז אותנו בכפייה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully