וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לאנדרו ביינום יש רצון להיות שחקן גדול"

כוכב הלייקרס התרשם מההצגה של הסנטר שרשם 21 נק' ו-22 ריב'. דוראנט: "אני סקורר, אני לא יכול להפסיק לזרוק"

אנדרו ביינום המשיך להיות נקודת האור של הלייקרס העונה גם הלילה (בין שלישי לרביעי) כשרשם משחק מפלצתי של 21 נקודות ו-22 ריבאונדים בניצחון 99:108 על יוסטון. הסנטר בן ה-24 רשם משחק ראשון בקריירה של 20-20 והיכולת האדירה שלו בשלושת המשחקים מאז שחזר מההשעייה שגרר מאשתקד משכיחה לאט לאט מלב אוהדי הלייקרס את החלום להנחית את דוויט הווארד.

"אני מקבל הרבה יותר נגיעות בכדור, כך שקל לי להעלות את הביטחון", הסביר ביינום. "אני משקיע הרבה עבודה באימונים ולפני משחקים, ועכשיו זה משתלם".

קובי בריאנט, שצלף 37 נקודות משלו, התייחס לביינום: "כולנו יודעים מה כמות הכישרון שלו, והוא עובד קשה כדי לממש אותו. אני אוהב איך שיש לו מנוע פנימי ורצון להיות שחקן גדול באמת". המאמן מייק בראון סיכם: "הוא עוד עובד על הכושר הפיזי שלו, שהולך ומשתפר. כשהוא יגיע למקסימום גם מהבחינה הזו, אלוהים אדירים".

בזמן שהלייקרס מתרוממים, אוקלהומה סיטי שהייתה מושלמת רק לפני יומיים איבדה את המקום הראשון במערב לפורטלנד כשנכנעה בבית לבלייזרס 103:93, בעיקר בגלל יום קליעות חלש של קווין דוראנט, שסיים עם 19 נקודות ב-8 מ-26 מהשדה.

"אני סקורר", הסביר דוראנטולה מדוע המשיך לזרוק ולזרוק למרות האחוזים האיומים. "אני לא יכול להרשות לעצמי לוותר על זריקות במשחק כלשהו ולתת למומנטום השלילי להיגרר למשחק הבא". מאמנו סקוט ברוקס הוסיף: "ההפסד הזה מלמד אותנו דבר אחד ש- שאנחנו צריכים להמשיך להשתפר, אבל השחקנים מבינים את זה".

הלילה ב-NBA: ביינום כיכב, דוראנט איכזב, רוז ליהטט

עוד משחק חלש לכספי, קליבלנד הסתדרה בלעדיו

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully