וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב הודח בסיבוב הראשון בניו קלדוניה

הטניסאי הישראלי הפסיד למייקל ראסל האמריקאי, שדורג 1 בטורניר. בריסביין: סמנתה סטוסור בחוץ, ניצחון לסרינה וויליאמס

אמיר ויינטרוב, הטניסאי הישראלי מספר 2, הפסיד היום (רביעי) למייקל ראסל האמריקאי 6:4, 2:6, 6:4 בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר בניו קלדוניה (על סך פרסים של 75 אלף דולר). זה היה למעשה משחקו הראשון של ויינטרוב (206 בעולם) בעונה החדשה בסבב המקצועני, והמשימה הבאה שלו תהיה לנסות ולעבור את המוקדמות של אליפות אוסטרליה הפתוחה, כדי להשתתף לראשונה בחייו בטורניר גרנד סלאם. ראסל האמריקאי (99 בעולם) הוא המדורג 1 בטורניר בניו קלדוניה. ויינטרוב כתב באתר האינטרנט הרשמי שלו: "היה משחק טוב וחבל שהפסדתי בשלוש מערכות. זו הייתה הכנה מצויינת לשבוע הבא, ואני מקווה לעשות טוב יותר במוקדמות אליפות אוסטרליה הפתוחה".

שחר פאר, שהפסידה לפני יומיים בסיבוב הראשון של טורניר בריסביין באוסטרליה, סיימה את דרכה גם בטורניר הזוגות. פאר והרוסיה ורה דושבינה הפסידו ברבע הגמר 7:5, 6:7, 10:8 לצמד הספרדיות נוריה לגוסטרה-ויוס וארנצ'ה פארה סנטוניה. הפתעה גדולה נרשמה בטורניר היחידות בבריסביין, כשהמדורגת 1 סמנתה סטוסור הפסידה בסיבוב השני 6:4, 6:2 לאיבטה בנסובה הצ'כית. סרינה וויליאמס (4 בטורניר) ניצחה 2:6, 4:6 את בויאנה יובאנובסקי הסרבית. במהלך המשחק סובבה וויליאמס את הקרסול ונזקקה לטיפול, אך בסופו של דבר חזרה לשחק וניצחה. ילנה ינקוביץ' (6 בטורניר) גברה 3:6, 2:6 על נינה ברטצ'יקובה.

גם בטורניר אוקלנד בניו זילנד סיימו את דרכן מוקדם מהצפוי כמה מהמדורגות הבכירות. פנג שווי הסינית (2 בטורניר) הפסידה 6:4, 6:3 ללוסי הראדצקה הצ'כית, ויוליה גרגס הגרמניה (5 בטורניר) הפסידה 6:2, 6:3 לאנג'ליק קרבר הגרמניה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully