וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* דורטמונד הודיעה על רכישתו של מרקו רויס ממנשנגלדבאך תמורת 17.5 מיליון יורו. הקשר בן ה-22 יצטרף למועדון נעוריו בקיץ ויחתום לחמש שנים.

* זו לא החדשה העצובה היחידה שקיבלו אוהדי גלדבאך. הקשר האחורי המצוין של הקבוצה רומן נוישטאדר, שיסיים חוזה בסוף העונה, הודיע לראשי המועדון כי לא יאריך את חוזהו.

* הבלם הברזילאי הצעיר חואן חסוס מאינטרנסיונאל, שמנהל משא ומתן עם אינטר מזה מספר שבועות, הצהיר בתקשורת הברזילאית שכל תנאיו סוכמו בנראזורי והוא עשוי להיות מוצג בסן סירו כבר בסוף השבוע הקרוב.

* וולפסבורג הפעלתנית צירפה שחקן רכש רביעי בחלון ההעברות הנוכחי כשהשלימה את העברתו של החלוץ הפורטוגלי וייריניה מפאוק סלוניקי.

* ארסנל השאילה את שוערה האיטלקי ויטו מאנונה להאל סיטי עד לתום העונה.

שמועות

* במנצ'סטר טוענים שאלכס פרגוסון עוקב מקרוב אחרי אלן דזאגוב, קשרה בן ה-21 של צסק"א מוסקבה ונבחרת רוסיה, ואלכס פרגוסון עשוי לפעול להחתמתו כבר בחלון ההעברות הקרוב.

* דייגו מראדונה הכחיש את הדיווחים באיחוד האמירויות על הצטרפותם של שמות נוצצים כמו ראול או דידייה דרוגבה לאל וואסל שלו: "שחקנים כאלה לא נמצאים בטווח המחירים שלנו".

* לוקאס פודולסקי, שמחוזר על ידי ארסנל וליברפול, הפסיק את המשא ומתן עם קלן על הארכת חוזהו, במהלך שמקרב את הגעתו לאנגליה.

* ניוקאסל תנסה להנחית את חלוץ יובנטוס וינצ'נזו יאקווינטה בהשאלה עד סיום העונה.

* גם פולהאם מחפשת חיזוק מהסריה A, כשעל הכוונת שלה נמצא מקסי לופס, עליו דורשת קטאניה 10 מיליון ליש"ט.

* גלאטסראיי תנסה לפתות את דירק קאוט לטורקיה, למרות הצהרותיהם של ראשי ליברפול על הכוונה להשאיר את החלוץ ההולנדי באנפילד.

* ויקטור ווניאמה, קשרה הקנייתי של סלטיק שתפס את עינם של סקאוטים רבים בתקופה האחרונה, הבהיר שאין בכוונתו לעזוב את הירוקים לפני תום העונה.

* נשיא סנטוס, שממשיך להתעקש להשאיר את ניימאר, הביע נכונות למכור את גאנסו: "רצון השחקן הוא הדבר החשוב ביותר, אבל נכון עכשיו לא קיבלנו אף הצעה לגביו".

* בבלגיה טוענים שגנק סירבה לאפשרות החתמתו של ריבאלדו בן ה-39 בהעברה חופשית, בשל התנגדותו של המאמן מריו בין להגעת הברזילאי המזדקן.

* פפ גווארדיולה, שעדיין מתמהמה לחתום על הארכת חוזהו בברצלונה, התייחס לאפשרות שמרסלו ביילסה יוכתר כיורשו בקאמפ נואו: "היכולות שלו לא ניתנות לערעור, ואין לי ספק שאם זה יקרה הוא יצליח". מאמן אתלטיק בילבאו עצמו סירב להתרגש והגיב: "אני לא מתייחס למצבים היפותטיים".

כל ההעברות והשמועות של חלון ההעברות - יום אחרי יום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully