וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב חזרה חדה מהפגרה

הדאבליסטית שמרה על המקום הראשון אחרי 0:3 קליל על הפועל ירושלים. כפר סבא, ללא ברעם, ניצחה 1:3 את רמה"ש

יומיים לאחר שמאמן הקבוצה שגיא ברעם הודיע על התפטרותו, ניצחה הערב (שלישי) הפועל כפר סבא את א.ס. רמת השרון 1:3 וחזרה אל מסלול הניצחונות לאחר ההפסד בסוף השבוע למעפיל חדרה 3:0. שמונה טעויות במערכה הראשונה של האורחים ואחוזים גבוהים בהתקפה של המארחים סידרו ניצחון נוח לקבוצה של אורי שפירא במערכה הפותחת.

אלא שכפר סבא עם איתי בכרך על הקווים צמצמה את כמות הטעויות, שיפרה את משחק ההתקפה והקבלה וידעה להתעלות גם במערכה השלישית הצמודה בכדי לסדר לעצמה מערכה רביעית קלה יותר בדרך לשלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת. סבסטיאן פחרז עם 20 נק' (67%) וגיא בן גל 18 נק' הובילו את הקבוצה לניצחון התשיעי העונה שהותיר את הקבוצה שלישית בטבלה. 19 נק' של אלי אפרתי (57%) לא הספיקו לרמה"ש.

המוליכה מכבי תל אביב עמדה במשימה השבועית מול הפועל ירושלים והשלימה ניצחון מהיר 0:3 (16:25, 19:25, 19:25) תוך 57 דקות. הקבוצה של זהר בר נצר מימשה את העליונות האווירית בכל פינה על המגרש והעלתה את מאזנה ל-11 ניצחונות וגם 31 נקןדןץ במרומי המקום הראשון.

"אני שמח שהפגרה לא פגעה בנו והמשכנו את היכולת הטובה מהמשחק נגד מכבי הוד השרון", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף בר נצר. הבשורות החשובות של התל אביבים היא עלייתו לפרקט של שון פייגה הפצוע במהלך המערכה השלישית בתקווה לחזרתו ליכולת מלאה לקראת משחק גביע האתגר בעוד שבוע מול סטראסן מלוכסמבורג. מרסלו סאצ'י סיים את המשחק עם 12 נקודות ואמיר וינרסקי הוסיף תשע לצהובים. ג'קי גפט רשם 10 נקודות במדים האדומים של הפועל ירושלים.

המעפיל חדרה המשיכה את התנופה הנהדרת והוסיפה ניצחון חשוב לאוסף לאחר שגברה 0:3 (18:25, 18:25, 22:25) ברמת אלון על האחרונה מ.כ. נווה שאנן/חיפה. במעפיל היה חשש מהמפגש, במיוחד לאחר הניצחון הגדול של כפר סבא ביום שישי. הניצחון השביעי העונה מבסס את הקבוצה המאוחדת במקום החמישי במרחק שש נקודות מרמת השרון השישית.

בנעמן, הפועל מטה אשר/עכו סיימה ערב לא פשוט מול אליצור כרמיאל השאפתנית. הקבוצה של נעם כץ כבר ברחה ליתרון שתי מערכות כשהיא פותחת ב-11:25 חד ומהיר ומוסיפה 19:25 בשנייה. הקפלנים התעוררו במערכה השלישית וניצחו 19:25 כשלפני פתיחת המערכה ביצע המאמן כץ שינוי כשהכניס את מישה סופרון הוותיק במקומו של תומר כץ.

סופרון הציג יכולת טובה אבל זה לא מנע ניצחון מהאורחים, שמימשו את מלאי הפוטנציאל שלהם והמשיכו באותה מגמה אל תוך המערכה הרביעית. באמצע המערכה, הורחק פרד טישיירה בכרטיס אדום לאחר שהפריע לשחקני כרמיאל ליד הרשת. מייד לאחר מכן, ביתרון 12:15 לאורחים התחבר נאחס נוסף לשישייה המקומית כשסנדרו הברזילאי נפצע בקרסולו ונאלץ לפנות את המגרש. פציעות בסגל שלחו למגרש את המוסר המחליף של המטה מיכאל מילשטיין ששובץ במקומו לעמדת המצליב. מילשטיין עשה את העבודה יחד עם החברים באדום ומטה אשר ניצחה במערכה הרביעית 21:25 עם מהפך מ-21:16 לניצחון 1:3, תשיעי העונה במאזנה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully