וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון דורשת משחק חוזר מול ראשון לציון

3.1.2012 / 22:31

לאחר שהוחלט להעמיד לדין את הקבוצה בעקבות דו"ח השופט זריף, החליטו בחולון להגיב כנגד השופט ובדרישה למשחק חוזר

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, החליט להעמיד לדין את קבוצת הפועל חולון, בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק החוץ מול מכבי ראשון לציון. על פי הדו"ח שהגישו שופטי המשחק - ירון זריף, ליאור בייניש ואלעד לביבוביץ' - האוהדים ירקו לעברם, קראו להם נאצים ואף קיללו את אמו המנוחה של זריף. לטענת השופטים, איש מאנשי חולון לא ניסה להרגיע את הקהל והשיקול כי לא יוכלו לעצור את הקהל עמד לנגד עיניהם כשבחרו לא להרחיק את מאמן חולון דן שמיר.

"קריאות אלה בלתי נסבלות ומהוות הסתה פרועה", כתבו השופטים בדו"ח. "עוד בעבר התריאו שופטים על הסכנה הרובצת לפתחינו בגלל קריאות גנאי והתנהגות פרועה. אנו נמצאים כבר בתוך השלב המסוכן ולא ירחק היום לבוא האסון הבא".

בשעות הערב הוציאה חולון תגובה להעמדה לדין. בתגובתה טוענת הקבוצה טענות קשות כלפי השופט ירון זריף: "אפשר למלא את הנייר בתיאור על אין ספור הטעויות שבוצעו על ידי מר זריף, אך מחאתנו אינה על רמתו המקצועית. התלונה העיקרית היא על התנהגות מלאת פרובוקוציה כלפי הספסל החולוני ודן שמיר... אין ביכולתנו לבדוק את מניעיו של השופט זריף, אך ברור לכל שהיו דברים שהפריעו לו ולא קשורים למשחק עצמו".

לאור הטענות הקשות בין הצדדים פנתה הפועל חולון למנהלת הליגה ולגורמים באיגוד הכדורסל בדרישה לקיים משחק חוזר בין הקבוצות.

בנושא אחר: מנהלת הליגה החליטה על הוזלה של 101-5 אחוזים במחירי הכרטיסים לפיינל פור. מכירת הכרטיסים תחל ביום חמישי הבא, כאשר האירוע עצמו ייערך ב-22-24 במאי.

מחירי הכרטיסים הבולטים לארבעה המשחקים: חיילים ונוער מאחורי הסל ביציע 90 שקלים (22.5 ש"ח למשחק); יציע מאחורי הסל 140 ש"ח (35 ש"ח למשחק); מרכז עליון 240 ש"ח (60 ש"ח למשחק).

כאמור הכרטיסים הינם לשני ערבי המשחקים: ערב חצאי הגמר ב-22.5, ולמשחק הגמר והמשחק על המקום השלישי המקנה מקום במפעל אירופי ביום חמישי ה-24.5.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully